Claudius Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september (bewerkt) Goedemorgen allemaal dagpact claudius 4 september bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 september Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september Dag 24 in de verslavingskliniek, Dag 25 nuchter. Ik slaap op zijn zachts gezegd nog steeds zeer slecht. Het zijn bijna allemaal gaapdagen. Deze nammidag mag ik om 14 uur naar huis. Voor 20 uur moet ik weer binnen zijn. Niet veel therapie vandaag, er zijn nog steeds mensen in verlof en er is niet steeds vervanging. Vermageren gaat ook zeer langzaam. Ik eet veel te graag. Ik stond hier ooit in de kliniek op een veel strenger dieet, toen had ik hele dagen honger. Gisteren weer redelijk veel gewandeld. Dat doet me goed, ik vind dat prettig in een kleine groep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september @Claudiusgoedenmorgen Dag 24 goed bezig ! vanmiddag even naar huis dus das wel erg fijn neem ik aan. ga je thuis nog iets doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 september Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september (bewerkt) @Dewiwest Jawel, ik had vorig weekend was opgehangen, die ga ik nu van de droogrek halen en opplooien. Ik woon op een kwartier te voet van de verslavingskliniek. Maar ik ga eerst naar de winkel om beleg. En daarna naar de bibliotheek en dan pas naar huis. Verder weet ik het nog niet goed. 4 september bewerkt door Claudius Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september 14 minuten geleden zei Claudius: @Dewiwest Jawel, ik had vorig weekend was opgehangen, die ga ik nu van de droogrek halen en opplooien. Ik woon op een kwartier te voet van de verslavingskliniek. Maar ik ga eerst naar de winkel om beleg. En daarna naar de bibliotheek en dan pas naar huis. Verder weet ik het nog niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september @Claudiussucces vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 september Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 1 minuut geleden zei Dewiwest: @Claudiussucces vandaag Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers. Hoe was je concert @Zbb? Je hebt vast ontzettend genoten. Oh ik liep achter, zo gaaf dat je nog een keer gaat vanavond haha. hoezo onmatig?? Je hebt groot gelijk hoor, hier maak je gelukshormonen mee aan. 4 september bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Haha onmatig ja dat bedacht ik mezelf ook nadat ik nog een kaartje voor vanavond besteld had. 😅 voor donderdag is het concert uitverkocht dus voor donderdag ben ik veilig 😜 ze spelen vanavond een andere setlijst dan gisteren en dat deed me besluiten om vanavond ook te gaan. ik ga eigenlijk nooit echt op vakantie of iets,ja met de boot .. met concerten ben ik altijd mateloos,het maakt me dan niet uit wat het kost en ik heb een ontzettende rottijd achter de rug en de aankomende tijd zal ook niet gemakkelijk worden dus vond van mezelf dat ik het wel verdiend had ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Goeie morgen allemaal. Ik heb een Airbrush set gekocht. Ik wil dit al een tijd leren maar zo'n set is nogal prijzig, maar goed het is een verjaardagscadeau dus dan mag het hahahahahahaha. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september zo is dat @Zbb en @bolletje, verwen jezelf maar goed. je leeft nu!! Zbb en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september (bewerkt) Goedemorgen deze morgen Even een berichtje uit het oosten na drie maanden van absintie , meld ik me weer op het forum omdat ik het toch wel mis en ook nieuwsgierig ben naar hoe het gaat met iedereen en ontwikkelingen van mede forummers verders hier een rustige en hete zomer gehad and still going strong. De dagen gaan zich nu vullen om en rond het huis om dat winter klaar te maken want als de sneeuw je voor is ben je te laat😜, oogsten, wecken appelstroop,jam, nieuwe voorraad anti muggen vliegende ongedierte serum maken,soepen maken en invriezen the cirlce of life Jac 4 september bewerkt door Jac Bob en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Halelujaaaaa Jac! Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september @Zbb zo goed van je! Lekker genieten je verdient het zo ❤️ @ikkanhet denk aan jou, mooi je zo positief te lezen @Claudius topper! Goed bezig dagpact Dune Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Zojuist zei Dune: @Zbb zo goed van je! Lekker genieten je verdient het zo ❤️ @ikkanhet denk aan jou, mooi je zo positief te lezen @Claudius topper! Goed bezig dagpact Dune zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september goede morgen Jac, welkom terug Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september 6 uur geleden zei Claudius: dagpact claudius dune zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Dankjewel @lady jane 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Morgen ga ik naar de kliniek ze belde ofdat ik vandaag al kon komen,nou sorry maar ik kan niet zomaar weg,eerst alles geordend en schoon achterlaten en bovendien ga ik vanavond eerst nog naar een concert. toen belde ze terug dat morgen ook goed is het is ook de normale gang van zaken dat ze een dag van te voren bellen en niet op de dag zelf maar er was plots een bed vrij. ik ga alles maar in orde maken vandaag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Leuk dat je dan nog net die concerten hebt gehad. Sterkte en succes de komende tijd, @Zbb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Dankjewel @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Sterkte bij de kliniek Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september 30 minuten geleden zei Zbb: Morgen ga ik naar de kliniek ze belde ofdat ik vandaag al kon komen,nou sorry maar ik kan niet zomaar weg,eerst alles geordend en schoon achterlaten en bovendien ga ik vanavond eerst nog naar een concert. toen belde ze terug dat morgen ook goed is het is ook de normale gang van zaken dat ze een dag van te voren bellen en niet op de dag zelf maar er was plots een bed vrij. ik ga alles maar in orde maken vandaag Veel plezier vanavond en zet m op bij de opname! Zet ook hier jezelf centraal. Je hebt motivatie voor opname in de kliniek duidelijk gevonden. Sterk van je. 🍀 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september Rapport Share Geplaatst 4 september Ik hoop er veel te kunnen leren en er beter en sterker uit te komen. ben nu dan wel bijna drie weken nuchter weer maar die terugvallen moeten tot het verleden gaan horen. ze hebben daar een vol dagprogramma met veel modules sport/zwemmen. dus ik verwacht daar niet nutteloos te zitten te zitten maar echt aan mezelf te gaan werken. maargoed dat zeg niet dat ik er niet enorm tegenop zie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden