Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 augustus


Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve Frummers,

@Francoise geniet lekker van je trip! 
wil  je meteen even bedanken voor je gouden tip! Het halfje werkt voor mij echt prima!

@Bolletje vervelend he, ik kan tegenwoordig lastig in slaap komen, maar eenmaal onder zeil slaap ik wel door. Is ook wel eens anders geweest

@Moeps wat leuk je weer te lezen! 
mijn Halfje weer genomen, is na 10 dagen al bijna een gewoonte. Trek nog niet gehad, maar de laatste kater zit nog scherp in mijn geheugen, dus nee laat maar! Ik hoef niet meer!!!!!
 

dagpact

Dune

mooie dag allen!

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Redelijk geslapen, gisteren alles een beetje op z’n beloop gelaten. Wat kleine taakjes gedaan. Gisterenavond zelfs de glazen schuifdeuren van de blokhut gewassen, zo fijn, te lui om dit eerder te doen 😑🍷, de hele zomer tegen die vieze deuren aangekeken. Nu een uur doorpakken en klaar…

Fijne dag iedereen 🍀

Dagpact:

Dune
Alesto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @Francoiseik heb geen problemen ervaren met afslaan van ouzo. Gewoon een vrolijk ‘nee, dank je!’. Maar heel vaak kwam het aanbod niet. Veel plezier daar!!

Gisteren werd mijn moeder 90. Ik ging erheen. Ik kom er altijd verdrietig en voor de rest van de dag slecht aanspreekbaar vandaan. Het raakt zoveel denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etenstijd hier, voor degene die hun maaltijd nodig hebben mij even overslaan en voor degene die op dieet zijn, kijk effe hoe goor dit is, is mijn duim maar ik was ook klaar met eten toen ik dit zag. 

Resultaat van in een onbewaakt moment met je vinger tussen de deur te komen zitten en gewoon lekker door blijven werken. :blink:

Bah vies!.jpg

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...