Francoise Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Goedemorgen lieve frummers , wij zijn weet onderweg naar Griekenland, fus vroeg wakker. Zijn nu op Schiphol. Ik hoef alleen de ouzo steeds af te slaan en dan kijkt me mij een beetje meewarig aan , zo van "wat een zuurpruim" 🤪 Fonny en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Fijne vakantie @Francoise, lekker genieten! Een ander typisch Grieks drankje is Soumada, gemaakt van amandelen en.... zonder alcohol! 👍 Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Goeie morgen allemaal. Vannacht geen oog dicht gedaan, Gewoon geen slaap, raar he? Het was ook weer erg warm ondanks de vent, opde hoogste stand. Nou ja, vanavond beter zullen we maar hopen. Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) Goedemorgen lieve Frummers, @Francoise geniet lekker van je trip! wil je meteen even bedanken voor je gouden tip! Het halfje werkt voor mij echt prima! @Bolletje vervelend he, ik kan tegenwoordig lastig in slaap komen, maar eenmaal onder zeil slaap ik wel door. Is ook wel eens anders geweest @Moeps wat leuk je weer te lezen! mijn Halfje weer genomen, is na 10 dagen al bijna een gewoonte. Trek nog niet gehad, maar de laatste kater zit nog scherp in mijn geheugen, dus nee laat maar! Ik hoef niet meer!!!!! dagpact Dune mooie dag allen! 27 augustus bewerkt door Dune Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Goedemorgen, Redelijk geslapen, gisteren alles een beetje op z’n beloop gelaten. Wat kleine taakjes gedaan. Gisterenavond zelfs de glazen schuifdeuren van de blokhut gewassen, zo fijn, te lui om dit eerder te doen 😑🍷, de hele zomer tegen die vieze deuren aangekeken. Nu een uur doorpakken en klaar… Fijne dag iedereen 🍀 Dagpact: Dune Alesto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Goedemorgen. @Francoiseik heb geen problemen ervaren met afslaan van ouzo. Gewoon een vrolijk ‘nee, dank je!’. Maar heel vaak kwam het aanbod niet. Veel plezier daar!! Gisteren werd mijn moeder 90. Ik ging erheen. Ik kom er altijd verdrietig en voor de rest van de dag slecht aanspreekbaar vandaan. Het raakt zoveel denk ik. Francoise en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Goedemorgen allemaal, Ik begin zo langzamerhand het oude patroon (geen alcohol) weer onder de knie te krijgen Dagpact .Dune .Alesto .Wimmelt Fijne droge dag mensen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) Etenstijd hier, voor degene die hun maaltijd nodig hebben mij even overslaan en voor degene die op dieet zijn, kijk effe hoe goor dit is, is mijn duim maar ik was ook klaar met eten toen ik dit zag. Resultaat van in een onbewaakt moment met je vinger tussen de deur te komen zitten en gewoon lekker door blijven werken. 27 augustus bewerkt door Spud Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Goedenavond allemaal! Dagpact: Dune Alesto Wimmelt Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Oef @Spud, da's niet mis met die duim van je. Nu wel schoonhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 augustus Rapport Share Geplaatst 27 augustus Ja, doe maar @Spud. Heb je er pijn aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden