Yvonne Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus Goedemorgen frummers, Alle ramen en deuren staan al even lekker tegen elkaar open, het wordt weer een beetje prettig in huis zo. Geen zon, maar ook geen regen nog, die komt hopelijk over een uurtje. Straks dan even lekker aan de slag in huis, maar eerst natuurlijk een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus Goeie morgen Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus Goedemorgen allemaal, Donker , grijs en regen Wel goed voor de tuin. Vanavond eten bij de Griek met familie van vriend morgenavond barbecue bij zus Hoef ik twee keer lekker niet te koken 😊 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus goeiemooiemorgen frummers net mn bed uitgerold, uit n coma met dromen ik was eigenlijk nog mijn fiets aan het zoeken met de politie die ex daar had achtergelaten. niet gevonden dus en blij met de regen, voor de natuur, en ik kon zo uitslapen. nu nog kijken of ik ook met zwemmen mag skippen maar eerst mijn koffie en beschuitjes. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus Goedemorgen allemaal!! ☔️ Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus Nou, twee buitjes gehad vandaag, maar heb wel heerlijk in de regen gefietst... Helaas ging de zon weer pittig schijnen vanmiddag en werd het weer warmer. Afijn, nu koelt het eindelijk weer wat af. DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus Ik kom er ook bij DAGPACT: Fonny Yvonne maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus O jee…. Dochter sinds gisteren op kamers. Ik vond het helemaal niet spannend, wel wat emotioneel natuurlijk… Maar nu opeens! Wat als… zou ze wel… etc. En dan met name alcoholische angsten . Bang dat ze te veel drinkt, niet meer naar huis kan, etc etc. Zoals de waard is , zullen we maar denken. Maja, Etty en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 16 augustus Rapport Share Geplaatst 16 augustus 32 minuten geleden zei Lika: O jee…. Dochter sinds gisteren op kamers. Ik vond het helemaal niet spannend, wel wat emotioneel natuurlijk… Maar nu opeens! Wat als… zou ze wel… etc. En dan met name alcoholische angsten . Bang dat ze te veel drinkt, niet meer naar huis kan, etc etc. Zoals de waard is , zullen we maar denken. Ja, dan drinkt ze teveel. Dat is dan niet jouw schuld. We hebben niet alles onder controle. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus Ach arme @Lika... Tsja meis, ik herinner me opeens de tijd dat ik in dezelfde stad werkte als waar oudste op kamers ging. Iedere keer als ik een ambulance hoorde schoot de angst erin dat zij er in zou liggen.... Of de keren dat jongste mij midden in de nacht belde en als ik dan met kloppend hart 'opnam' er geen reactie van haar kwam: dan had ze tijdens het stappen op de belknop gedrukt zonder het door te hebben en aangezien wij bovenaan haar lijstje stonden..... 🫣 Komt goed @Lika, vast wel, maar ik begrijp je best, loslaten is niet altijd makkelijk. Lika en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden