Rosee Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus Goedemorgen allemaal. Leuk om de dagdraad te openen. Wakker worden iedereen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus Zo naar de sportschool. Vanmiddag een oude vriend op bezoek die ik al jaren niet gezien heb. Dagpact: Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus goeiemooiemorgen frummers beetje rusteloos geslapen, zal de warmte wel wezen. Nog 2 dagen en dan back to normal gelukkig weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus Goedemorgen allemaal, ook hier erg onrustig geslapen, warm ook , dus vaak het dekbed van me af gegooid. de lucht is weer stak blauw. straks verjaardag in Brabant, 1.5 uur rijden (Kan het niet dichterbij 🤔?!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus Goedemorgen. Kon weer niet (in) slapen. Denk de warmte. Nu koffie, hondjes en beetje redderen in huis. Heb een nieuw kookboek. De groene bakplaat. Even kijken of ik daar iets uit ga maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus Goedemorgen, Hier ook opstarten na een onrustige nacht. Zonnescherm naar benee en huppetee. dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus Lange wandeling met de honden gemaakt. Nu binnen in de schaduw. Lekker. Tis al bijna middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus dagpact Rosee Maja Even Rosee weer teruggeplaatst op het dagpact! Hier ook erg warm vandaag, gelukkig alleen vandaag en wij zitten nu vlak aan het water (vakantie). Vandaag dus een paar keer lekker zwemmen om af te koelen. Koude thee staat in de koelkast. Nu ik voor alcoholvrij heb gekozen, lijkt het wat makkelijk te gaan allemaal. Dat beangstigt me eigenlijk wel een beetje, hoogmoed voor de val-idee... Fonny, Rosee en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus 1 uur geleden zei Moeps: Nu ik voor alcoholvrij heb gekozen, lijkt het wat makkelijk te gaan allemaal. Dat beangstigt me eigenlijk wel een beetje, hoogmoed voor de val-idee... Begrijp ik, maar de keuze maken om zonder verder te gaan is veel gemakkelijker dan te proberen om het af en toe bij 1 of 2 te houden…. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus Een 1-2tje lijdt tot meer doelpunten... Alhoewel ik zelf nooit gevoetbald heb... Dit is nu een heerlijk moment, een uur rust in bad met rustige muziek. Kinderen beneden, ook rustig en geen gedoe aan mijn hoofd met 200x papa papa aan mijn hoofd. Dit is mijn oplaad momentje voor hopelijk de rest van de dag... Tot nu toe wel een leuke dag gehad, rustig opgestart, 10 uur pas van bed.. We zijn allemaal nog moe van het attractiepark. Stemmen van mijn dochter en mij zijn wat schor van de achtbaan en de free fall.. Rattenkooi is schoon, alle was van hun slaapkamers en beddengoed etc in de wasmachine. Straks nog 1 wasmachine en dan is dat alvast klaar.. We gaan vanavond Chinees ophalen, mooi makkelijk ook voor mij, de komende dagen.. Afgelopen week een nieuw bord spel gekocht, Pandemic. Deze gaan we zo spelen, ben benieuwd. Kan nog net voordat ze straks teruggaan... Snik, moeilijk.. maar aan de andere kant ook weer een boel rust en echt vrije tijd.. Zonder van alles te moeten of waar je aandacht weer bij gevraagd wordt. Op werken na dan.. Theoretisch kan ik gewoon 3 week lang elke avond motorrijden.. Ik wordt nog niet echt blij van deze gedachte want hij wordt overschaduwd. Nog 4 uur, gewoon over je heen laten komen. De gevoelens hoeven niet meer verdronken te worden. Zoals ik altijd deed. Triggermoment dus.. dagpact Rosee Maja Freekie voor mijzelf Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus Goedemiddag Frummers, Even een bakje hier neerzetten. Ik klaag niet over de hitte, we zitten tenslotte alleen nog maar in de aanloop naar nóg veel heter.... Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus Rapport Share Geplaatst 11 augustus @Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden