Spring naar bijdragen

Woensdag 7 augustus 2024


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Gisteren was leuk maar veel te druk en bloedje heet. Dus denk ik dat ik morgen ook thuis blijf en niet naar de dagbesteding ga.

Er werd weinig gedronken maar omdat ze vandaag naar Griekenland gaan wel 1-2 uzo's. Totaal geen moeite mee. Weet hoe het smaakt en ik vind het, zoals bijna alle sterke dranken, niet lekker.  Zo, en vandaag niets doen.                             image.thumb.jpeg.2bf29c940e95639dbf9db3c3d3908e35.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vandaag een dagje praktische dingen regelen voor het nieuwe schooljaar. Nieuwe fiets, tassen, broodtrommels. Vooral veel geld uitgeven en op mijn tanden bijten omdat ze dingen kiezen die ik verschrikkelijk vind, maar ik ze de ruimte wil geven om eigen keuzes te maken... 

Dagpact: 

Fonny

Maja

Ayla89

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

tja @Ayla89, lijkt me ook lastig om kinderen eigen keuzes te laten maken, maar ach, als ze daar nou super gelukkig van worden 😊

gisteren was gezellig met zus en zwager op de tuin.
Ze zijn bijna de hele dag gebleven en moesten daarna nog een eind terug fietsen

omdat ik een tas vol broodjes en krentenbollen mee had, was dat natuurlijk weer veel te veel.
om dat ik heel moeilijk eten weg kan gooien, was mijn diner gisteren broodjes met soep, vanochtend, broodje kipfilet en bij de koffie een krentenbol.
pfff...maar nu is het dan echt op 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook zo hoor en het belangrijkste is dat zij blij zijn. Alleen doet het soms gewoon pijn aan mijn ogen wat ze uitkiezen 😂 ik "begeleid" de keuzes wel op basis van leeftijd hoor, ik laat ze niet helemaal los gaan. De jongste (4) bijvoorbeeld mag haar eerste schooltas ook zelf kiezen, maar uit een paar opties die ik haar geef. Anders staan we drie uur in die winkel. De oudste krijgt alleen een budget mee en dan hoop ik maar dat er niet één of andere YouTuber op staat. 

Ik vind het wel goed dat je zo zuinig met eten om gaat. Dit is misschien wel wat streng voor jezelf, maar als iedereen dat doet gaat wel enorm verspilling tegen. Ik denk dat we onbewust heel veel onnodig weggooien. Zo moet ik bijv. ook echt eens leren om normaal pasta te koken zodat ik niet steeds de helft weg gooi... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Gisteren was leuk maar veel te druk en bloedje heet. Dus denk ik dat ik morgen ook thuis blijf en niet naar de dagbesteding ga.

Er werd weinig gedronken maar omdat ze vandaag naar Griekenland gaan wel 1-2 uzo's. Totaal geen moeite mee. Weet hoe het smaakt en ik vind het, zoals bijna alle sterke dranken, niet lekker.  Zo, en vandaag niets doen.                             image.thumb.jpeg.2bf29c940e95639dbf9db3c3d3908e35.jpeg

Ouzo? Slik je geen refusal meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, 
Het is bewolkt en er komt straks regen (hoop ik)... 
Voor nu even een bakje om op gang te komen. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png
@ikkanhet, ik hoop dat jouw bloedwaardes op pijl waren gisteren en dat de chemo door kan gaan. 
Sterkte, ik denk aan je hoor. 
 

Dank je @Yvonnehet is allemaal doorgegaan en goed verlopen tot nu toe. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...