Spring naar bijdragen

Woensdag 24 juli 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Ik werd om 5 uur wakker na een verwarrende droom en kon niet meer in slaap komen, hoe ik ook mijn best deed.
Dan kun je maar beter gelijk je bed uit eigenlijk.... 
Een bakje dan nu eerst maar even. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt groot gelijk @Fonny, rustig aan dan maar. 
Jij ook een goedemorgen Jane... 
Mooi, ik ga ervandoor lui. 
Het wordt niet zo asociaal warm vandaag meen ik, daar vertrouw ik dan maar op... 
Maak er een mooie dag van mensen... dag dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even berichtje van bij mn moeder op bezoek. Ik zit hier nu een paar dagen, met een paar dagen onderbreking in het midden (expres zo geregeld). Laatste avond nu en ik zit er mentaal flink doorheen. In feite zit ik me van de vroege ochtend tot de late avond te ergeren aan de constante (en dan bedoel ik echt constante) stroom van negativiteit en domheid. Mn moeder vertegenwoordigt zo'n beetje alles waar ik een hekel aan heb. Maar tis wel je moeder 😬 Onderwerpen echt uitpraten is kansloos, vaak geprobeerd in het verleden, ze snapt het niet.

Morgenochtend mag ik weer weg en dan zakt de stress meteen weer. Ik had graag een biertje opengetrokken of 6 maar er is niks in huis. Ik ga ze ook niet speciaal halen. Bovendien moet ik morgen 12 uur lang rijden dus graag geen kater.

Leuk hè 😝 nou hoef ik weer een jaar niet.

Maar ik denk wel dat er weinig dingen slechter zijn voor je gezondheid dan je permanent gek te ergeren maar je mond te houden om de lieve vrede wil. Ik voel echt dat ik mentaal helemaal in een spagaat lig. Zegt meer over mij dan over haar misschien maar het is veel sterker dan ik 😱

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, een zware week dus @bumperjim
Ja, dat moet heel moeilijk zijn om je in te houden bij zoveel negativiteit... ik herken er wel iets van. 
Petje af dat je het droog hebt weten te houden hoor. 
Voor morgen wens ik je een heel goede en veilige terugreis... Heilige Christoffel Hangertje of sleutelhangertje KOM GOED THUIS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je thuis bent @bumperjim ook niet denken, zo nu verdien ik er wel 1... Of 6? Want pff daar ben ik nu eindelijk vanaf..

Als je zo'n soort gedachte niet krijgt, is dat alleen maar makkelijker.. Ik zou hem, waarschijnlijk, namelijk wel krijgen.. 

Sterkte! Weer terug naar het vertrouwde France! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Yvonne:


Ja, dat moet heel moeilijk zijn om je in te houden bij zoveel negativiteit... ik herken er wel iets van. 
 

Ja negativiteit dat kan je energie helemaal opvreten. Ik voel me net een lege batterij 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-7-2024 om 00:28 zei Lika:

O @bumperjim, moeilijk. Goede reis straks!

Ja jij zit ook met die situatie. Als je op een gegeven moment de regie van je ouder moet overnemen. Je stapt eigenlijk een beetje uit die oude relatie, bijna alsof je al die tijd een rol hebt gespeeld voelt dat voor mij (dat feit alleen al is analyse waard), en nu is het dan "ik zal het verder wel voor je regelen". Zo ver zijn wij nog niet maar we zitten al in die overgang, merk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...