Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juli 2024


Aanbevolen berichten

Gütenmörgennnnnn, 

Rise and shine, op de bank met koffie, het goede plan was om voor de dokter van 09:00 wat in huis te doen en te gaan hardlopen, daarna moet ik nog werken.. 

Eerst nog maar een bakkie

Dagpact :sun:

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer heeft Dokus een vleermuis mee naar binnen genomen. 
Ik heb de katten dan wel verboden om ooit nog een muisje of vogel mee te nemen, maar dat betekent niet dat ze wél vleermuizen mogen binnenbrengen 😣
Maar potverdrie, ik ben hier niet blij mee natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wordt een zomerse dag vandaag als ik het weerbericht mag geloven
Straks mijn diamond Painting in laten lijsten
Word een dure grap, maar vast heel mooi
Gisteren nieuwe bloemetjes op de galerij en balkon, want de violen waren uit gebloeid.
Gisterenavond de eindmusical van jongste kleindochter bijgewoond
Tot zover mijn spannende leven 😅

Hoe gaat het met jou vandaag @ikkanhet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. We zitten nu in de trein naar Dortmund. En omdat ik in een super optimistische stemming ben, gaan we donderdag weer terug naar Berlijn. Voor zondag alles geregeld.

Ik word nog goed in dit vakantie gedoe. Of ben ik aan het weglopen? Nou ja, we zien wel, voor nu is het leuk.

Welkom terug @Yoyo

Fijn je even te zien @ikkanhet

Wat heb je gemaakt @rapilos?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Quinn:

Morgen. We zitten nu in de trein naar Dortmund. En omdat ik in een super optimistische stemming ben, gaan we donderdag weer terug naar Berlijn. Voor zondag alles geregeld.

Ik word nog goed in dit vakantie gedoe. Of ben ik aan het weglopen? Nou ja, we zien wel, voor nu is het leuk.

Welkom terug @Yoyo

Fijn je even te zien @ikkanhet

Wat heb je gemaakt @rapilos?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilos

Hdl = 1,7

Ldl = 3,0

Ja de huisarts was erg blij dat ik met de middelen gestopt ben en veel beweeg, nou nog wat gezonder eten dat is dan de kers op de groente... 

Maar pff hé, wie een half jaar geleden had gezegd dat ik gestopt was met roken en drinken en blowen die had ik heel verbaasd aangekeken... 

Hoe kun je nou dat allemaal niet doen??? Wat gebruik je dan was het antwoord? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Quinn:

Ik word nog goed in dit vakantie gedoe. Of ben ik aan het weglopen? Nou ja, we zien wel, voor nu is het leuk.

elke goede therapeut zal beamen dat af en toe (letterlijk) afstand nemen van de therapie heel integrerend kan werken. dus je loopt niet weg, je
gaat immers na deze pauze verder? Geniet er maar fijn van, je hebt er hard genoeg voor gewerkt. En zorg wel dat we winnen he!! hup holland hup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus je leverwaarden waren goed @Freekie. Dat is een mooi cadeautje hé?

Hier gaat het al knap donker worden en we moeten nog op pad vanavond. Laatste oefenavond en laatste uurtje vrij besteden.

Dat betekend een drankje en een hapje. We hebben al besloten niet lang te blijven en lekker op tijd naar huis te gaan.

We verzinnen wel weer een smoes en misschien hoeft dat helemaal niet, als ik de weersvoorspellingen mag geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...