Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 mei 2024


Aanbevolen berichten

Vandaag dan de puncties @ikkanhet. Heel veel sterkte, ik hoop dat ze meevallen en dat de uitslag reden tot optimisme zal zijn. 
Ik denk veel aan jou de laatste tijd, vandaag zal dat nog meer zijn... 

Een bakje om deze dag te beginnen 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik denk aan jou @ikkanhet

Ik schaam mijzelf soms dat ik mijn dingen deel terwijl jij je in een verschrikkelijke situatie bevindt. Knap hoe je het draagt. Ik zou er niet tegen kunnen. Je hebt geen keuze natuurlijk maar dan nog. Hou je goed lieverd zover als mogelijk.

En @Kohtje dank voor jouw waardevolle reactie op mij gisteren.

@Freekie knap van jou!!! Met een Drinkende motor rijdende gang was dat mij niet gelukt. Had al op de bar of pooltafel gelegen denk ik. Bezopen en deels naakt denk ik. Fijn dat jouw pa erbij is.

Ik ga het vandaag rustig aandoen. Huis schoonmaken en spelen met de katjes. Ik werk zondag een extra avonddienst. Er is zo weinig personeel. Iedereen valt uit. Niet zo raar/gek. 

Fijne dag allen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe erg ook maar deel het wel.

Maandag ben ik vrij en dan heb ik met 10 andere dames een vrijgezelle feestje. 1 van mijn beste vriendinnen gaat die week erna trouwen. Had/heb besloten om dan 2 drankjes te drinken. Dat is nog okay maar daarna ga ik thuis door, weet ik nu al. Ben dinsdag en woensdag vrij dus kan ik dinsdag nog doordrinken en woensdag ziek zijn van de drank en herstellen.

Is waanzin maar zo denk ik en plan ik het. Schade blijft beperkt als het maar geen binge wordt. Dan ben ik al blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even de draad van gisteren teruggelezen. 
@Kohtje, ik wens jou, jullie een hartstikke fijne vakantie, hoop dat jullie echt wat tot rust kunnen komen.


Fijn dat alles goed bleek te gaan met jouw ogen @rapilos, pff, kan me indenken dat dat een hele geruststelling is. 

Ik heb het al vaker gezegd, maar jeetje wat ga jij goed @Freekie, knap hoor tijdens zo'n toertocht en wat fijn dat jouw pa je zo steunt!!! 

En @Remi1, ik schrok toen ik jouw reactie van half 10 las, maar jouw latere berichtje stelde mij weer gerust. 
En die krukken... ik hoop van harte dat je ze snel in een hoek kunt gooien en met de boot het water op kunt. 

Het is fijn jou te lezen momenteel @Smaragdie, wat mooi dat je nu een jaar zonder drank leeft. 
Ja, ik geloof direct dat de verleiding op bepaalde momenten enorm op de loer ligt, maar knap zoals je volhoudt nu.
Én fijn dat je een nieuwe vriend hebt, ik hoop dat jullie heel lang heel gelukkig met elkaar mogen zijn... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Etty:

 

@Smaragdie deel je het omdat je het uit je hoofd gepraat wilt hebben? 

Heel eerlijk ja. Ik weet dat ik het niet moet doen maar waarom denk/plan ik dat wel zo. 

Freekie appt zijn zus bv, mijn broertje is heel boos dat ik het ook deelde met hem.

Maar zit wel in mijn hoofd en door het te delen ga ik het waarschijnlijk niet doen. Verschrikkelijk mijn gedachtes af en toe.

Ik moet hier even doorheen, ik ga mijn jaar niet opgeven maar de lijn is zo dun.

Mijn vriend kan wel 2 biertjes drinken, ik niet. Weet het antwoord nu al natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet doen dus @Smaragdie, niet doen!!! 
Zoals je zelf al zegt: 'die lijn is zo dun'.... het is niet een elastiekje dat na die paar dagen weer in zijn oude vorm terugveert. 
Het is een dun breekbaar lijntje dat gaat breken dan. Kom op Smaragd, alsjeblieft NIET DOEN!!!!

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Yvonne:

Ik mis @Jac overigens al een paar dagen. 

En @beatrix lijkt haar account te hebben beeindigd.... jeetje Beatrix toch. 
Ik weet even niet wat ik moet zeggen......

Jac staat op het jaarpact.

Van Beatrix vind ik het jammer maar kan zich nog bedenken en terugkomen.

Ik ga aan de schoonmaak en alles op mij laten inwerken. Geef niet zo maar op hoor. Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen lieve frummers :rose:

Vandaag extra vroeg opgestaan moet om 2 uur in het ziekenhuis zijn voor 2 puncties.  Mag vanaf 8 uur niks meer hebben dus ga dan wel ff slapen. 

Fijne dag iedereen :sun:

Sterkte:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het uitje/feestje afgezegd via een vriendin. Want mijn besty mag niet weten dat er iets leuks voor haar is geregeld. Hoe erg ook maar ik moet dit niet doen. Dank voor het aanhoren/lezen van mij. Ik ga mijn jaar niet op die manier opgeven want het gaat idd veel verder dan. Dank! Mijn broertje belde mij net ook met veel bombarie dat hielp ook. Geven om....snap ik en heb ik zelf ernaar gemaakt. Dank dat ik het kon delen, het is van de baan. En maar goed ook. 

Klote verslaving is het en blijft het. Maar wel waardevol dat ik het kon delen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Smaragdie:

Dank dat ik het kon delen, het is van de baan. En maar goed ook. Klote verslaving is het en blijft het. Maar wel waardevol dat ik het kon delen hier.

Goedemorgen allemaal,

@Smaragdie, gisteren heb ik jou hier een compliment gegeven.
Toen ik jou vanochtend las moest ik mij even inhouden.
Rustig op  mij in laten werken, niet direct reageren.
Eerst andere reacties afwachten.
Anders had je compleet op je donder gekregen van mij.
Dat is gelukkig niet meer nodig.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:

@Smaragdie ik lees je net als een soap, voor iedereen een lief bericht
en dan jezelf zo te grabbel gooien hier, (goed bedoeld hoor)
gelukkig ben je toch volwassen geworden in dat nuchtere jaar
en luister je naar Etty als die je aan het denken zet.
Zou je eerder niet hebben gedaan.
(en nu niet straks alsnog spontaan gaan he!:rose:)

@ikkanhet houd je sterk vandaag meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Roberto:

@Smaragdie, hier moest ik vanochtend wel om lachen.
Sinds wanneer ben ij een dame, als ik vragen mag?

Je leest niet goed, slappen pakken wijn he? Ik met 10 dames. Ja al mijn collega's zijn bijna allemaal dames. Ik maakte mij zorgen om jou omdat je na je compliment niet meer reageerde. Niks voor jou, pas je wel een beetje op jezelf? Wanneer begint die detox?

@lady jane ja ik leer en volwassen? Dat weet ik niet en nee ga zeker niet spontaan daarom heb ik ook iemand ervan op de hoogte gesteld. Geen optie meer. Hou niet van sociaal opgelegde feestjes al was dit wel belangrijk voor mij. Maar goed, ik ga niet en beter ook. Zij kunnen wel een avond uit hun bol gaan, ik niet want sociaal drink ik bijna niets maar ga daarna door. dat is het probleem en dat noemde ik ooit gecontroleerd drinken. 

Vind trouwens niet dat ik mijzelf te grabbel gooi maar goed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Smaragdie:

Wanneer begint die detox?

@Smaragdie, dat heb ik meerdere keren bij VNN aangegeven.
Ik ben afhankelijk van hun planning, Fact team is vrij traag.
Eerst een gesprek met mijn regiebehandelaar.
Daar heb ik nog geen afspraak mee.

Mijn vaste afspraak met mijn VNN hulpverlener is op donderdag, viel gisteren uit.
Die regelt de afspraken via de regiebehandelaar.
Die was onlangs ziek.
Et cetera...

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...