Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
9 minuten geleden zei Adri03:

Als ik 'zin' heb in een discussie kies ik andere woorden...

Bij mij is het vaak geen bewuste keuze, er floept gewoon wat uit. Maar er is sowieso wel wat voor te zeggen om mensen vriendelijk tegemoet te treden, dan kan er nog steeds wel gediscussieerd worden toch?

Geplaatst

Tuurlijk, dat moet gewoon mogelijk zijn. 
En ik zit hier inmiddels hardop te lachen, had bijna geschreven:
ach Yana, je bent nog zo jong, met de jaren wordt dat 'eruit floepen' wel minder... 
Mijn hemel, ik word nu echt een oude taart als ik niet uitkijk.... 

Geplaatst (bewerkt)
33 minuten geleden zei Yvonne:

Als jij Kees was geweest had ik nou gezegd: 'rot op met je betweterig gedoe' .... maar ik mag je...

Oh, oh, laat Kees het niet horen, het klinkt alsof je hem niet mag :huh:

bewerkt door Yana
Geplaatst (bewerkt)

Ik houd juist van directheid @Yana
dan weet ik precies waar ik aan toe ben.
Maar over jouw stukje; jij schreef iets als; als ik......enzenz
en @Dune is  een heel ander persoon . Dus ik voelde me eigenlijk niet eens echt aangesproken.

Gisteren naar een etentje en Ned. Danstheater geweest om de 70e jaardag te vieren
van een volleymaatje. Grandioze avond gehad. En ik kwam ook daar tegen wat ik hier
vaak meemaak. Ik kan me niet met veel mensen bezighouden. Sta liever alleen te observeren
of zoek 1 of 2 mensen uit op zo'n lange avond. Dat is rustiger en fijner kletsen. 
Gisteren was er soort van wisselende buren want steeds pauzes, dus ook steeds naast
andere mensen. Dat had wel wat. Ik kende er maar een paar. En er waren daar ook maar een paar
die gretig de gratis drank dronken. Wat een verspilling trouwens, er stonden in de 1e pauze honderden
drankjes klaar, de helft was op toen we verder gingen. De rondes erna moest je betalen. Moest een
vrouw mijn koffie afrekenen want ik kon mn pas niet snel genoeg vinden en de rij moest weggewerkt worden.
Ik voelde me echt even heel oud(erwets). En was de enige die nog koffie dronk, het was kennelijk borreltijd.

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Ach borreltijd, dat is de tijd na de officiële koffie/thee tijd. Dat schijnt zo te horen, net zoals je na de koffie/thee een borrel gaat drinken. (dat was 2x hetzelfde) 

Ingesleten gewoontes waar heel veel mensen niet aan kunnen ontkomen.

Geprogrammeerde wezens, jezelf herprogrammeren schijnt echt een kunst te zijn als ik naar mezelf kijk. 

De automatische piloot... Anders moeten we echt overal nadenken. Dat is voor een mens moeilijk. 

Zo lekker een bijdrage waar je waarschijnlijk niet zo heel veel aan hebt, maar volgens mij wel nodig.. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...