Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Ik zie al een aantal dagen weer “witte regen” (energie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Hoi! Heb je intussen al een beetje kunnen slapen @Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Hoi! Dat gaat straks vanzelf weer @Reacher 14 april bewerkt door Mai Naam toegevoegd Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Wat is ‘straks?’ Ik heb trouwens nog een foto voor jou. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 31 minuten geleden zei Jac: Denk daar maar eens over na Denk daar maar eens over na! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Ik heb zelf nog nooit radslagen gemaakt. Ik kon nog niets eens koppeltje duikelen. Ik bezorgde de juf geregeld de slappe lach als ik het probeerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Dan bezit je vast andere vaardigheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april BJ volgens mij moet jij eens even in de Time-Out jongeman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 2 minuten geleden zei Mai: Dan bezit je vast andere vaardigheden Ik kan mensen aan het lachen maken Prana en Mai reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Ja ik ben te nuchter om steeds voorbarig op die enter toets te drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Straks is niet van belang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 3 minuten geleden zei Mai: Straks is niet van belang Het nu telt Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 1 minuut geleden zei Mai: Straks is niet van belang Daar was ik al bang voor. Straks is wél van belang. Straks lekker gaan slapen! Moet ik soms iedereen in de time-out zetten hier? *fronst streng* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april ik zie zwarte regen, ga snel in de uit tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Hoi @herman0167, @Jac en @bumperjim. Mai heeft hier ook een plek. lady jane en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Deze poes fronst ook streng. Does lief, denkt ze. Of is het poeslief? 14 april bewerkt door Bob Reacher en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Zojuist zei Reacher: Hoi @herman0167, @Jac en @bumperjim. Mai heeft hier ook een plek. Waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Zojuist zei Reacher: Hoi @herman0167, @Jac en @bumperjim. Mai heeft hier ook een plek. Het is oké Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 17 minuten geleden zei Reacher: Ik kan mensen aan het lachen maken Ga je gang, houdt je niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 7 minuten geleden zei Mai: Het is oké nee het is niet oké Reacher en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Ik weet niet hoe het werkt bij anderen. Ik vind het niet per se erg als mensen hier dronken komen. Wel als ze een nare dronk hebben keer op keer en zich naar gedragen. maar jij bent niet kwetsend tegen anderen @Mai. En ik vind dat je leuk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Man die bakt Zon op de huid De man vangt aan Bakt die man? De man die bakt Nee, die man die bakt Man die bakt Man die bakt bakt bakt bakt bakt Die man die bakt Nee, de koekenbakker bakt Man die bakt Puts water puts puts Man die bakt Die bakt ze bruin zeg De vrouw zegt: de man die bakt Ja, de man die bakt Nee, de man die bakt Bak bak bakt De vrouw doet open Het is de koekenbakker Nee, de man die bakt Bakt bakt bakt bakt bakt bakt bakt Het hele jaar door Bakbakbakbakbakbakbakbakbak Man die bakt Trima kassie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Reacher hoeft mij niet te “verdedigen” Dat mag ik ook zelf weer leren En dat komt ook wel weer Als ik eraan toe ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Wie kent dat nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Over het algemeen heb ik geen nare dronk En geef graag iedereen de ruimte lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden