Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 februari 2024


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Beatrix en de rest natuurlijk,

slapen ging weer slecht. Niet vanwege de baby, maar het lukt gewoon niet in te slapen…. Ga al laat naar bed. 11 uur en dan keer en draai ik mijn hele bed om. Maargoed. Daar kan ik mee leven.

mooie dinsdag voor allen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, en goedemorgen Beatrix en Dune. 
@Dune, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw 7e kleinkind,
spannend toch elke keer weer... 
                      Tekst kaart geboorte kleinkind. Geboorte teksten voor een kleinkind.

De vogels buiten hebben er al weer zin in, ik heb zo het idee dat het een mooie dag wordt. 
En natuurlijk beginnen we die met een bakje. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen gij allen,

Dune Moe zijn is iets heel anders dan slaap hebben. Als je moe bent wordt er geen melatonine afgegeven, als je slaap hebt wel. Door spanningen kan die melatonine uit blijven. Gewoon lekker blijven liggen en je concentreren op je lichaam en ontspanning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Beatrix

Dune

Yvonne

Fonny

Bolletje

Tine

 

Fijne dag allemaal en nogmaals proficait Dune! Zo bijzonder!!!

De drank ik echt klaar...pff er is n kast van mijn schouders gevallen!!

Al mijn stopdagen, weken ,maanden zelfs jaren voelden echt anders dan deze keer.

Ik wil die rommel gewoon niet meer.

Vind mezelf te lief!!

Oscar jij bent ook te lief, wij allemaal frummers.:heart:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Tine:

Dagpact:

Beatrix

Dune

Yvonne

Fonny

Bolletje

Tine

 

Fijne dag allemaal en nogmaals proficait Dune! Zo bijzonder!!!

De drank ik echt klaar...pff er is n kast van mijn schouders gevallen!!

Al mijn stopdagen, weken ,maanden zelfs jaren voelden echt anders dan deze keer.

Ik wil die rommel gewoon niet meer.

Vind mezelf te lief!!

Oscar jij bent ook te lief, wij allemaal frummers.:heart:

 

 

*is

*last

Leesbril.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

@DuneGefeliciteerd met je nieuwe kleinzoon. Wat een zegen, he.

@Tine Je zult het goed bedoelen, maar je kunt alleen jezelf op het lijstje zetten. Een ander alleen op verzoek. Fijn dat het goed gaat. 

DAGPPACT
Beatrix
Fonny
Tine
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPPACT
Beatrix
Fonny
Tine
Toos
Nienes

@Dune geweldig, een lekkere 8 ponder! Gaat het ook goed met je schoondochter? Gefeliciteerd 

Ik slaap ook zo slecht, droom zoveel en blijf maar wakker worden en draaien. Ik voel me echt moe. Gelukkig hoef ik vandaag niet al te veel en schijnt de zon. Ik ga straks maar weer eens wandelen met een fijne podcast. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
eerste nacht in vreemd bed overleefd
goed geslapen wel met 10 x wakker tussendoor
Zo vreemd dat er geen raam is, dus 2 deuren tegen elkaar op een kier.
En de sauna is kapot, dus dat wordt straks klagen want dat kan natuurlijk niet.
Ik was te moe om uit te vogelen hoe alles werkt, want moet gebr.aanw. dpnwloaden eerst.
Niks voor mij. Er lagen altijd papieren klaar en dat begrijp ik redelijk snel. Maar de tv is gelukt.
Kombi oven en inductieplaten moet dan ook lukken zonder computer. Rare wereld wordt dit.
Maar verder vermaak ik me prima. Het is super rustig hier, het dorp 10 min. wandelen en de natuur
is overal. Vroeger wilde ik hier met pensioen. Maar af en toe hier vakantie houden is ook al fijn.

@Lika kon je maar een paar daagjes hier spijbelen he van je taken/werk/mensen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Toos:

Goedemorgen.

@DuneGefeliciteerd met je nieuwe kleinzoon. Wat een zegen, he.

@Tine Je zult het goed bedoelen, maar je kunt alleen jezelf op het lijstje zetten. Een ander alleen op verzoek. Fijn dat het goed gaat. 

DAGPPACT
Beatrix
Fonny
Tine
Toos

Oh jeetje , haha...ik dacht dat zij allemaal op t dagpact stonden.

Foutje!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier weer vanaf de laptop. Toch wel wat prettiger, dan dat gepriegel met de telefoon.

Vanavond, vanuit Brabant naar Rotterdam. Spannend en een uitdaging voor mijn vriend, vanwege zijn rijangst.

Hij rijd best goed, maar aan angst, doe  je  niets. Angst voor tunnels, angst voor bruggen,

Ook angsten kan je overwinnen, om het gewoon te doen. We gaan op tijd weg, zodat hij, als het nodig is, even een afslag kan nemen.

Eerst moet het riool in orde gemaakt worden. Gisteren niet gelukt. De heel dag gewacht, kwam er zo'n krotenkoker om 5 uur gisteren.

Zo'n jonge gast, die dan foto's gaat maken, ipv van aan de slag. Momenteel is er een ouwe rot in het vak, zo'n echte rioolrat, met verstand van zaken.

Ik mag ze wel, die Brabanders en mijn vooroordeel, dat ze allemaal zuipen, is ook te niet gedaan.

Natuurlijk heb je ze er wel bij, maar dat is overal.

Ik zit weer alleen vanavond, bij het Shantykoor. Verleden week had ik daar veel spanning over. Nu heb ik zoiets van: het is niet anders.

Ook al kan ik sommige intro's niet, ik word gewaardeerd. Ga wel even vragen, of mijn vriend achter de piano mag.

Heb ik toch wat houvast.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...