Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 februari 2024


Fonny

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Dune:

nu even wachten op de koffie van Yvonne die ik nu niet ga mislopen omdat dit de enige dagdraad van vandaag is :D

Ik zag het net. 
De keren dat er nog geen dagdraad is en ik wil openen kijk ik eerst of er iemand al bezig is met het opzetten van een dagdraad.....indien niet, dan open ik, en vervolgens kijk ik of er in die tussentijd al niet tóch een dagdraad is geopend. Indien wel, dan hevel ik mijn bijdrage over naar de eerst geopende draad en wijzig ik de mijne naar overbodig (is trouwens geloof ik maar 1 keer gebeurd)......
Zo heb je op dat gebied eigenlijk nooit een een echt dubbele :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.jpeg.7e7485d3891260cc920ee586b6d98274.jpegGoeie morgen allemaal, Vandaag naar het zienhuis. Onderzoek van mijn opgezette schildklier. Dat heb ik al vanaf m'n geboorte, maar nu zitten er allemaal grote knobbels. Die kunnen ze weg halen met een spuit, eng idee. Maar we kijken wel. Morgen terug.komen. Druk hoor

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allen

Het is vakantie voor de kinders en ze zijn gisteren naar oma gegaan voor een logeerpartij. Ik kon dus uitslapen en kom net mijn bed pas uitgerold. Dat was zo'n 6 jaar geleden dat dat kon! Heerlijk hoor.

Nu eerst een douche en dan koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag mijn online training bij Tactus afgerond. Afscheid genomen van mijn behandelaar, gelukkig blijven de afspraken met de ervaringsdeskundige nog even door gaan. Dat vind ik fijn. Heb het traject goed doorlopen vinden ze, ik ook eigenlijk. Inzicht krijgen in je eigen ik, wel daar draait het om. Zelfkennis en perceptie… veel geleerd, dankbaar daarvoor  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig @Dune

Hier heerst er een buikgriepje en dat neem je lekker over van elkaar.

Het liefst had ik vroeg onder wol gegaan, maar hoorde gisteren dat ik de enige accordeonist ben vanavond, dus kan niet gemist worden.

Net maar zelfgemaakte kippensoep op met een boterham.Meer trek heb ik niet.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De repetitie zit erop.Ging best redelijk en de mannen daar hebben er gelukkig begrip voor.Kreeg schouderklopjes en pluimpjes.

Ik heb verhoging.Net de koorts opgemeten.Zal mijn lichaam maar serieus nemen.Als ik me morgen nog zo voel, gaat de afspraak naar mijn vriendin niet door.

Straks maar lekker naast m'n mannetje liggen.

Lekker even kroelen.Heerlijk weer om een man voor mij alleen te hebben.

We zijn trots op elkaar.Hij doet het ook zo geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...