Spring naar bijdragen

Maandag 22 januari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
De koffie staat klaar, de thee moet nog even trekken.... 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png
Het wordt langzaamaan weer licht, ik geloof dat we het ergste wel hebben gehad met de storm hier. 
Wat een ellende met jouw kachel @Zbb, hoop dat hij snel weer helemaal in orde is.. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Sneeuw is nu helemaal verdwenen en temperatuur flink omhoog geschoten. Het lijkt wel herfst nu. Nooit saai hier in Nederland met het weer. We hebben van alles wat.  Fijne maandag allemaal.

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
zbb
Yvonne
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij doet het weer

volgende week nog maar eens op onderzoek uit. 
 

zolang die het vandaag doet blijf ik er verder maar vanaf,morgen weer werken en als die volgende week weer kuren vertoont breng ik hem terug om uit te lezen voor storingen. 
 

Ik heb eventueel nog een spik splinter nieuwe kachel op de plank liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers , hier waait het flink met regen,  de kou is verdwenen.  Moet zo dadelijk eruit voor boodschappen , zo geen zin.

Begin deze week weer met 2 uurtjes werken.  Zo vreemd , wat zijn nou 2 uurtjes en toch heel veel onrust van binnen voelen . Baal ervan dat ik er zoveel moeite mee heb om mezelf weer in de maatschappij te laten meedraaien.  Daarom heet het ook een burn out denk ik . Maar er mee omgaan en accepteren blijft lastig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Alweer een hele dag opzitten voor mijn gevoel….

@Francoise Hoop dat het je lukt om ipv te balen te accepteren dat het je, in ieder geval op dit moment, niet lukt om mee te draaien in de maatschappij.  Mij hielp het om te bedenken dat als ik een longontsteking oid had ik ook niet op volle kracht mee kon doen. Dan zou ik ook mijn rust pakken en langzaam de uren op het werk weer oppakken. Maar blijft lastig natuurlijk. Wens je veel sterkte toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
zbb
Yvonne
Toos
Nienes

Fijn dat je kachel het weer doet, het is nu niet meer stervenskoud maar wel te koud zonder kachel! 
Francoise, dat zal best pittig zijn om het langzaam weer op te bouwen! 

 

Ik ben blij met het zonnetje, dat maakt de dag voor mij meestal een stuk aangenamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding van het Dagpact 

me kachel lijkt het weer goed te doen,volgende week als ik weer thuis ben toch alles nog maar een keer nakijken en eventueel wat filters vervangen. 
 

verder vandaag onverwachts een bootje moeten omvaren wat mooi werk was met die wind. 
 

al met al toch nog een goeie dag

 

weltrusten ..

bewerkt door Zbb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...