Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 januari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen:rose:

Hoop dat jullie nog allemaal lekker in je warme bedje liggen. Was al een uurtje wakker, dus er toch maar uit gegaan:unsure:

Vandaag reisdag "van zuid naar noord" en hopelijk is de gladheid voorbij. De codes ( geel, oranje) zijn er natuurlijk niet voor niets, maar merk toch dat deze regelmatig wat te snel/te voorzichtig zijn of net niet in de buurt waar ze worden aangegeven. Hopelijk nu ook.....Anders afspraken annuleren en gewoon thuisblijven ! Zonde om de auto in de prak te rijden ( of nog erger....). Heb nog tot 08.00 uur om beslissing te nemen, dus nu eerst koffie en ontbijt :D

DAGPACT

Beatrix

bewerkt door Beatrix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Ik ben snipverkouden al een paar dagen en ben vannacht meer wakker dan slapend geweest. 
Inmiddels hebben de dieren hun natje en droogje weer gekregen en zit ik nu lekker achter een flinke beker thee. 
Nu eerst hier maar even een bakje neerzetten... 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, pittig. Ik heb de test twee dagen geleden al gedaan, moest werken en wilde niet het risico lopen anderen te besmetten... gelukkig negatief, maar je blijft je belabberd voelen.  En ja, ik moet ook goed uitkijken met duizeligheid momenteel. 
Ben van de papieren zakdoekjes overgestapt naar de rol wc papier, bijna net zo zacht maar je doet er wat langer mee image.png.f981c05086dcd6b8b2af7a8618cb7f72.png
Afijn Jane, beterschap ennu, het gaat wel weer over voor we een jongetje worden (waren de woorden van mijn moeder hoor vroeger....) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook gelukkig neg. getest.
Want gisteren een wedstrijd en er waren geen reserves
dus ben ik een beetje over mijn grens gegaan.
Maar ja, het is ook leuke afleiding, en met adrenaline
heb ik meteen een pijnstiller haha.
Nu maar weekendje kalm aan doen, ben geen 40 meer:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei lady jane:

sterretjes op de fiets

Ik dacht even dat je bedoelde dat je fiets bevroren was. :lol:

Gisteren op het werk werd er aardig wat afgeniesd, het zou me niet verbazen als ik ook weer wat opgepakt heb. Ben wel extra gezond aan het leven, veel naar buiten en wandelen, zwemmen, vitamines en veel soep.

Nieuwjaarsborrel met veel wijn en bier, en oh ja ook nog 0.0% en wat fris. Eerder had ik collega's die al snel er lollig werden. Maar nu vond ik het eigenlijk prima, niemand die veel leek te drinken. In principe vind ik het eigenlijk niet kunnen, om 16 uur binnen werktijd aan de alcohol gaan op de werkplek. Maar goed, ik ben toch gegaan en dat is ook weer achter de rug.

Nu hup op weg naar blue Monday.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...