Yvonne Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Goedemorgen frummers. Het is nog hartstikke donker buiten en het vriest. Binnen wordt het al een beetje warm én er staat een bakje klaar. Een nieuwe week, fijn, heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari goeiemooiemorgen Yvonne en straks de andere frummers ook. Ik ga de warmte opzoeken op de 12e verdieping met uitzicht op een mooie stad. Lekker dicht naast het station, dus weinig kou. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Goedemorgen dames!☕️ Dagpact: Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Goedemorgen, Ik meld mij ook! Dapact: Fonny Yvonne Nienes Veel plezier @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Goeie morgen allemaal. Kelder weer leeg pompen water staat er weer in, pffffffttttttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Goedemorgen Beetje ziek het worden, maar dat mag de pret niet drukken DAGPACT: Yvonne Fonny Nienes Beatrix Senna34 Sterkte met je kelder bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) Goedemorgen. Beetje aan het (mot)sneeuwen hier. En een koude trekkerige wind. Wie gaat er nog schaatsen? Want dat kan binnenkort weer op natuurijs. Ik durf niet meer...... Vervelend @bolletje DAGPACT: Yvonne Fonny Nienes Beatrix Senna34 Toos 8 januari bewerkt door Toos mezelf bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) Goedemorgen Wat een ellende met je kelder @bolletje. Als ik me nog zo voel, als nu, ga ik niet naar toneel. Wat voel ik me belabberd zeg DAGPACT: Yvonne Fonny Nienes Beatrix Senna34 Toos Spirit 8 januari bewerkt door Spirit bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Besloten niet te gaan.Dat betekend dan geen rol voor volgende week. Achter m'n AD aangewerkt, dat was even belangrijker.Was er verleden week 3 maal vergeten in te nemen.Nou, dat merk je wel hoor.Kreeg er zelfs suïcidale neigingen van.Zo van: zal ik doorlopen bij het stoplicht of niet.Nog veel last van de dood van m'n kat.Dat is behoorlijk hardnekkig.Bij m'n zoon loopt alles ook niet zo, zoals het zou moeten zijn.Kortom, veel zorgen.Maar goed, heb 5 pillen meegekregen, assistente was ze vergeten door te faxen.Straks maar weer aan de noodles.Moet toch wat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Droge afmelding.Voel me iets beter. Morgenavond weer lekker repeteren.Donderdag en vrijdagavond ook. Zit m'n structuur er weer een beetje in. Scholen zijn ook weer begonnen. Beter zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Goedzo @Spirit. En ik weet uit ervaring dat je wiebelig kan worden als je AD vergeet. @bolletje zo rot die kelder!! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Lekker dagje gehad @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari 11 minuten geleden zei Lika: Lekker dagje gehad @lady jane? Ja heerlijk, wel wat druk nog. Hoe is het met jou nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari Rapport Share Geplaatst 9 januari 9 uur geleden zei lady jane: Ja heerlijk, wel wat druk nog. Hoe is het met jou nu? Weet ik eigenlijk niet. Emotioneel en moe, maar niet ongelukkig. Blij met de mensen om me heen, dus eigenlijk gelukkig. Zoiets. Remi1 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden