Spring naar bijdragen

Maandag 18 december 2023


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal:rose:

@Dune, je was me net voor, dus even copy-paste hier naartoe :D)

Vandaag een poetsdag ( ben daar niet echt voor in de wieg gelegd...:blush: maar ja....plicht, verantwoordelijkheidsgevoel, het hoort zo....etc.etc.etc)

DAGPACT

Dune

Beatrix

bewerkt door Beatrix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Beatrix,

poetsen heb ik een broertje dood aan..  (war een rare uitdrukking eigenlijk :unsure:

maar moet soms gebeuren en als het dan gedaan is ben ik wel weer blij.

het stomme van poetsen vind ik altijd, als je het gedaan hebt zie je er niks van, als je het niet gedaan heb zie je het wel -_-

enfin, poetste vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Remi1:

Hoi. Ik wilde even delen dat mijn heit afgelopen vrijdag is overleden. 
Verder ben ik hier niet veel meer omdat ik er domweg niet aan toe kon komen qua mantelzorg ed. Was het niet mijn heit danwel mijn man  maar dat laatse zit goddank weer wat toekomstmuziek in qua gedeeltelijk een beetje aangepast werk te gaan doen al gelang zijn vermogen. 

Gecondoleerd met het overlijden van jouw heit @Remi1, heel veel sterkte wens ik jou :heart:

En jouw man.... ging het toch weer een stuk slechter met hem? 
Mooi dat hij weer gedeeltelijk aan het werk kan, maar ook zijn ziekte zal heel veel van jou vergen.... 
Kom maar weer wat regelmatig hier, misschien helpt het je een beetje.... 
Ik denk aan je hoor. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers,  ben weer even hier . Nog steeds ziek thuis vanwege burnout . Doe het rustig aan .  Oudste zoon inmiddels een nacht in zijn nieuwe huis geslapen.  Vannacht was hij weer thuis en aankomende nacht gaat hij weer naar zijn huis . Het is wennen voor ons allemaal.  Hopelijk word het een succes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De antabus zit er weer in

morgenochtend nog een voordat ik naar huis ga en dan alleen op de maandag en de vrijdag weer. 
 

het moet verlopig maar weer,het is best een tijdlang goedgegaan zonder. 
 

maar voel me niet stabiel genoeg om het verlopig zonder verder te proberen,zeker niet met de feestdagen voor de boeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...