Lika Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Ha @Remi1, gecondoleerd. Goed je weer te lezen. Schrijf vooral als je niet weet waar je het zoeken moet. Beter dan rondjes in jezelf draaien… Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Gecondoleerd met je heit @Remi1 Ik miste je al een poosje hier. Heel veel sterkte Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Gecondoleerd @Remi1 Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Gecondoleerd @Remi1, en veel sterkte Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 Gecondoleerd @Remi1 Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 december 2023 Rapport Share Geplaatst 20 december 2023 Gecondoleerd met je heit @Remi1 Je bent nu waarschijnlijk druk bezig met de uitvaart. Veel werk, maar geeft ook afleiding. Minder tijd om na te denken. Wat je schrijft over een leegte nu de mantelzorg (voor een groot gedeelte) is weggevallen, maak ik ook mee. De put is diep. Maar het helpt om je aan te sluiten bij bijv een wandelgroep of inschrijven voor een cursus schilderen, ga uitgebreid koken. Ik had er geen zin in om mee te doen aan activiteiten, maar deed her wel. Ik zal in een pb de website sturen. Het is landelijk en er wordt veel georganiseerd. Achteraf was het vaak leuk en het brak de dag. Ik overweeg vrijwilligerswerk te doen in een verpleeghuis. En je kunt hier van je afschrijven, zoveel je wilt. En bedenk dat ieder stapje winst is. Succes en weet dat ik ook aan het ploeteren ben. Remi1 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 Gecondoleerd @Remi1! Sorry, ik lees dit nu pas.... hopelijk gaat het toch relatoef goed met je Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden