Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 november 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve frummers

DAGPACT:
Yvonne

Dune

 

en zo heb ik 2 droge lekkere weken achter de rug. Fijn! Echte hevige cravings niet gehad, hooguit een klein stemmetje, maar die was makkelijk tot stilte te manen.. wat een winst

dank voor de koffie Yvonne mooi begin van de dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

vandaag een thuiswerk dag. Even weg bij mijn ijspegel chef die half overspannen is. 
Selfcare <_<

Ik vind eigenlijk dat Yvonne voortaan altijd als eerste de dag moet openen met haar koffie.

Kan ik een leuke haan voor je bestellen @Yvonne? Die kukelt je dan iedere ochtend je bed uit rond een uur of vier. 
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames. 
Hahaha.... spaar me, ik vind vijf uur vroeg genoeg om wakker te worden. 
En tussendoor ga ik er minstens nog een keertje even uit... 
Maar helaas: ik ga dan nog geen koffie zetten @Reacher
Lekker thuiswerken jij, doe maar wat gezellige kleine lichtjes aan, want buiten is het weer bagger de hele dag ben ik bang. 
En laat de IJspegel maar even in zijn eigen sop gaarkoken... 
Het wordt inmiddels licht, ik ga de koude natte buitenwereld maar eens in.... 
Maak er een mooie dag van mensen, dag dag.... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ben mezelf ook weer lekker aan het voorbijrennen hier. Gelukkig de boodschappen al in huis. Vanavond eters en ook voor morgen en zondag alweer van alles gepland. Kan soms zo verlangen naar een weekend niks doen en een keer lekker uitslapen (zucht). Straks eerst maar eens met de hond het bos in. Daar knap ik sowieso altijd van op. Lekker stampen door de blubber :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn mijn hormonen. Na huilend bij de vanillevla te hebben gestaan in de super, weet ik het zeker. Blergh. Totaal hormonaal.

Wel naar een geweldig optreden geweest zojuist. Gewoon doen. Zang, zo mooi. Jazz. Middagdut gedaan. Ik klauter wel weer omhoog. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...