Spring naar bijdragen

zondag 12 november 2023


Oskar

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Oskar en @Yvonneiedereen die hier nog voorbij komt:rose:

Brrr, het is nu toch echt koud als je s' ochtends beneden komt. Misschien toch maar wat langer onder het dekbed blijven liggen :D

Lekker koffie Yvonne !! ( ik vraag me wel elke keer af wie er s' ochtends cola drinkt:huh:, maar blijkbaar is er vraag naar haha)

DAGPACT:
Oskar
Yvonne

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Beatrix:

Brrr, het is nu toch echt koud als je s' ochtends beneden komt. Misschien toch maar wat langer onder het dekbed blijven liggen :D

Lekker koffie Yvonne !! ( ik vraag me wel elke keer af wie er s' ochtends cola drinkt:huh:, maar blijkbaar is er vraag naar haha)

Volgens mij drinkt @Maja altijd cola, en @fleurtje drinkt het ook altijd, maar zij komt hier nog maar zelden.... 
En jaaaaa, het is kkkkoud 's morgens. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging goed, met de online training van tactus. Maar het is te moeilijk echt te moeilijk

de schaamte te groot, op mn bank geplast de plaatselijke zwerver gekust en geneusde botten geen idee hoe dat komt 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Dune.... hoewel goedemorgen??? 
Ja, toch wel: het goede is dat je de weg naar hier weer hebt gevonden.
Maar hemeltjelief wat moet jij je beroerd voelen. 
Ik denk niet dat je dood wilt. 
Ik denk dat je weer 'gewoon' niet wilt drinken en je goed wilt voelen. 
En dat begint vandaag... 
Ja, je zult je hondsberoerd voelen. Schrijf op hóe je je voelt en bewaar dat voor als je weer eens denkt wel 1 of 2 glaasjes te kunnen nemen, herlees het dan. 
Voor nu: veel water drinken en de kater uitzitten of -liggen. 
Goed dat je hiernaartoe bent gekomen... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve Dune, wat verdrietig...
Jouw lief kan ik je niet terugbrengen. 
En jouw kater kan ik niet wegnemen. 
Ik kan je alleen maar vertellen dat dit werkelijk gevoel stukje bij beetje minder gaat worden. 
Waarschijnlijk voel je je morgen ook nog niet 100%, maar al wel een stukje minder beroerd.
Langzaam maar zeker ga je je weer helderder voelen. 
De schaamte zal ook langzaam maar zeker slijten, die zul je na een poosje naar een heel ver laatje ergens achter in je geheugen kunnen verbannen. 
Voor nu is het gewoon heel duidelijk dat je die eerste niet moet nemen, jouw verdriet wordt er niet minder om, integendeel. 
Vandaag heel rustig aan, veel drinken en wat gezonds eten en proberen te slapen. 
Van mij even twee virtuele armen om je heen.... {[:heart:]}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vandaag een drukke dag met veel visite. Komt vast goed. Merk dat ik de laatste tijd meer kan hebben en dat is fijn. Voel me soms 15 jaar jonger, maar als ik dan ‘s ochtends uit bed stap merk ik toch echt dat ik wat ouder wordt :lol: Sinds ik niet meer drink lijkt mijn reactievermogen trouwens ook enorm verbeterd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Dune Nu even op de blaren zitten, maar dat wordt minder. Het is niet verkeerd om je nu zo te voelen, zo wordt je alleen maar sterker en krijgt meer aversie tegen alcohol, maar probeer ook een beetje in  te zien dat je een mens bent, en verkeerde keuzes kan maken. Rust vandaag uit, probeer goed te eten, en drink veel water, dat spoelt schoon.

Heel veel kracht meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

@Dune als je echt dood wilde kwam je hier niet om hulp
je wilt denk ik geen eenzaamheid meer?
Maar wat is er eenzamer dan dit lot van nu?
Het kan alleen maar beter worden meis, maar idd je moet hier doorheen!
En liefst met begeleiding leren dat je geen drank nodig hebt om het gemis
van je lief te leren verduren, en verwerken. En  blijer te worden van de dingen
die je met Dune doet en beleeft. Je bent zelf je trouwste partner, als je begrijpt
wat ik bedoel. En een bepaald soort eenzaamheid hoort misschien ook gewoon bij je?
Dat hoeft niet altijd op de voorgrond te staan, dat gevoel. Maar met drank in je donder
kan het niet anders. heel veel liefs en sterkte voor jou:heart::rose::heart:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel allen, en idd nee dit wil ik niet meer. Gif in mijn mooie lijf pompen is toch van de gekke eigenlijk ?

de slaaf van de fles…. VerSLAAFd 

ik ga weer beginnen met stoppen (alweer) en hoop dat ik mee kan schrijven met jullie over de leuke en fijne dingen.

had een goed backup plan. Lezen in bed. En weet als ik niet drink de dagen te kort zijn. Als ik wel drink is het enkel de klok in de gaten houden wanneer het kan en mag Bah. Baal ervan dat mijn gedrag word bepaald door externe factoren 

ik wil de baas zijn over mij, dat moet ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...