Spring naar bijdragen

woensdag 4 oktober 2023


lady jane

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen @Beatrix
Fijn dat je weer terug bent. 
Ik heb een hele poos gedacht dat je alsmaar in jouw vakantiehuisje bivakkeerde, maar jouw afwezigheid bleek toch een iets andere reden te hebben. 
Knap dat de knop dan weer om is. 

Dank je @Yvonne. Ben overigens wel veel in mijn vakantiehuisje geweest hoor. Maar jammer genoeg sloop de alcohol ook weer binnen en na wat min of meer slappe pogingen de afgelopen periode, kwam ik toch tot het besef dat ik nu echt definitieve stappen wilde zetten en daarbij is dit forum een heel fijne hulp. Vandaar weer mijn enthousiaste aanwezigheid :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sodekneiters wat heb ik ongezellig gedroomd zeg, moet nog even goed wakker worden. Vandaag is een van de vakantiehuizen leeg en het plan is om er in de tuin te gaan werken: maaien, bukken, snoeien, sjouwen, m'n lijf heeft er totaal geen zin in. Nou, vooruit, 2 uurtjes dan.

DAGPACT

Beatrix

Fonny

Yana 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier gaat alles nog steeds goed. Heerlijke vakantie gehad en nog lekker nazomeren thuis. Verder het gewone leven weer aan de gang. Nog een maand en dan is Mini alweer 3, Inie alweer anderhalf. Mini uit de luiers, dat scheelt al enorm. Nog steeds een boef eersteklas. Inie een stuk rustiger, kan zich prima alleen vermaken. Heel makkelijk tevreden kind. Zo compenseert het elkaar mooi. Het niet drinken gaat en bevalt nog steeds goed. Dus mooi door zo! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nogmaal goeiemorgen dus. Ja @Yvonne, ik was maar gauw nog even terug gegaan,
toen de heren met 3-0 werden ingemaakt door een team uit Bulgarije dat veel lager stond
in het klassement. De Ol.Spelen kunnen ze nu mooi vergeten, maar daar zouden ze ook afgaan.
Het team wordt grotendeels gedragen door Nimir en die had zijn dag niet gisteren en eergisteren
en in plaats van dat de rest dan boven zichzelf uitstijgt met nieuwe kansen, zijn ze ontredderd.
Bovendien wordt er al jaren roofbouw gepleegd op Nimir en fysiek is die flink aan het kwakkelen.
Maar zo gaat dat, de bal is rond en de beste wint he. Maken wijzelf ook mee in de kompetitie.

@niks fijn dat je af en toe nog een update(je) geeft en dat het goed gaat met jullie. Wat vliegt de tijd
toch he als je kleintjes groot ziet worden. Aan mijn kinderen zie ik pas hoe oud ik ben, pfffft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames... 
@Yana als je eenmaal bezig bent dan vind je het vanzelf weer lekker om te doen schat ik zo in. En ja, die nare dromen... ik heb er ook veel last van, dan word je vervelend wakker. 
Jammer dat ze zo slecht gaan @lady jane, maar ik vond het zo gek dat ik er niets van op internet kon vinden vanmorgen vroeg.... 
Leuk weer even wat van je te horen @niks, en fijn dat het zo goed gaat met jullie en die boefjes van je. Lekker van genieten hoor. 
Lekker, bananenbrood @rapilos, vries je het dan in als je teveel hebt? En tsja, hier schijnt de zon alweer een poosje... misschien toch het overwegen waard? ;)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Emmy:

@rapilos Is dat niet heel zoet dan dat bananenbrood? Wel benieuwd wat je er nog meer doorheen doet

Nee hoor @Emmy,
Is niet heel zoet, doe er nooit geen suiker in, maar heb wel 20 verschillende recepten.
ik varieer met amandelmeel, kokosmeel, boekweitmeel, havermoutmeel , volkorenmeel, baksoda of bakpoeder
Vaak meng ik de meel soorten ook.
Toevoegingen, altijd 3 of 4 bananen, 3 eieren en soms noten, chocola, gedroogde vruchten enz.
De variaties zijn eindeloos
Wel leuk hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei rapilos:

Nee hoor @Emmy,
Is niet heel zoet, doe er nooit geen suiker in, maar heb wel 20 verschillende recepten.
ik varieer met amandelmeel, kokosmeel, boekweitmeel, havermoutmeel , volkorenmeel, baksoda of bakpoeder
Vaak meng ik de meel soorten ook.
Toevoegingen, altijd 3 of 4 bananen, 3 eieren en soms noten, chocola, gedroogde vruchten enz.
De variaties zijn eindeloos
Wel leuk hoor

Jammer dat je niet in de buurt woont. Anders kwam ik bij je op de koffie. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei rapilos:

Nee hoor @Emmy,
Is niet heel zoet, doe er nooit geen suiker in, maar heb wel 20 verschillende recepten.
ik varieer met amandelmeel, kokosmeel, boekweitmeel, havermoutmeel , volkorenmeel, baksoda of bakpoeder
Vaak meng ik de meel soorten ook.
Toevoegingen, altijd 3 of 4 bananen, 3 eieren en soms noten, chocola, gedroogde vruchten enz.
De variaties zijn eindeloos
Wel leuk hoor

@rapilos Klinkt goed! Ik ga eens zoeken naar een recept. De kinderen en man bakken graag, dus dit willen ze vast wel voor me maken.

Hier vandaag volkoren tagliatelle met spinazie en zalm 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...