Yvonne Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Goedemorgen frummers. Het belooft een mooie dag te worden weer, en hoewel ik veel te doen heb ga ik ervan genieten... Straks snel aan de slag, maar eerst natuurlijk een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Goedemorgen allemaal Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Roberto karin123 en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Goedemorgen allemaal, Hier zwaar bewolkt. dat is wel jammer Hoe gaat het met de detox @Roberto ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Dagpact: Fonny Roberto Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Billy1990 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Dagpact: Fonny Roberto Spirit Billy1990 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Hier nog bewolkt.Heb het idee dat er nog wel een zonnetje om het hoekje komt kijken vandaag. Het geluk kan niet op de laatste tijd.Soms moet ik mezelf knijpen, of ik dit allemaal niet droom. Sinds ik niet meer drink, is het kind in mij weer boven gekomen.Alles puur op gevoel, zoals ik dat als kind ervaarde.Als kind dronk je toch ook niet? Heerlijk dit leven.Ben tevreden, zoals het nu gaat.Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld en zit het een keer tegen, dan is er morgen ook weer een dag met nieuwe kansen.Mijn verjaardagscadeau is binnen.Heb mezelf een elektronisch orgel cadeau gedaan, wat gisteren is gebracht door hele lieve mensen.Heb er meteen weer nieuwe vrienden bij.Heb heel veel nieuwe contacten opgedaan.Alle drinkebroers heb ik de rug toegekeerd.Een nieuw nuchter leven, lacht mij toe.Ben in de herfst van mijn leven, maar de herfst is mooi, met prachtige kleuren.Je moet het alleen wel zien!! Zbb, nancy, Fonny en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 47 minuten geleden zei Billy1990: Dagpact: Fonny Roberto Spirit Billy1990 Hee welkom Billy! :-) Billy1990 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Goedemiddag.. Dagpact; Fonny Roberto Spirit Billy1990 Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 176 gebruikers online waarvan er maar 4 ingelogd zijn. What"s up? Is de drempel tegenwoordig zo hoog? Nee toch, mag ik hopen.. Heel stil hier de laatste tijd en met alleen meelezen is ook niets mis maar als er niet gedeeld wordt dan is er straks niks meer te lezen. Wij zijn het forum, wij zelf maken het forum tot wat het is. Delen is helen ( @Rudy) Roberto en billy1981 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Billy1990 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 1 uur geleden zei billy1981: Hee welkom Billy! :-) Dank Billy! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Goedemiddag, mijn intake gesprek bij VNN is trouwens pas de 29e november zo las ik gisteren in de brief.. Morgen maar tot 14:45 werken, vanwege kennismakingsgesprek groep 6 voor mijn zoontje. Dagpact: Fonny Roberto Spirit Billy1990 Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 En zo wordt ik gelijk ook meteen maar van de dagpact afgeknikkert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Dagpact: Fonny Roberto Spirit Billy1990 Remi Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Het valt me ook op dat het heel stil is hier de laatste tijd.Weinig interactie. Heb je er weer bij gezet @Remi1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Nou, zal ik ook even een duit in het zakje doen ivm de stilte. Vriend is gaan biljarten en ik heb straks een massage geboekt Verschil moet er blijven hè Anti-stress massage. Oei, wat zal ik zen worden Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Dankjewel @Spirit zonet op mn laptop lukte het me wel maar nu op mn mobiel niet. Ja het komt op mij de laatste tijd ook over alsof men in de ochtend een vast ritueel berichtje plaatst en dat ieder voor zich en morgenochtend weer en overmorgen weer and so on. En dat is dan dat. Een roep om help, steun en support of het 'wat eten vandaag' lijkt verdwenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 24 minuten geleden zei rapilos: Nou, zal ik ook even een duit in het zakje doen ivm de stilte. Vriend is gaan biljarten en ik heb straks een massage geboekt Verschil moet er blijven hè Anti-stress massage. Oei, wat zal ik zen worden Oh dear. Had ik maar niks gezegd, hier heb je het gebliksem al. De vrouw snakt naar een mmassage en hij gaat te biljarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Ha, ha, nou zo erg is het niet hoor @Remi1 Het was een stevige half Thaise massage. Vriend is ook een keer mee geweest,maar vond het allemaal te ruw en hardhandig, dus die gaat niet meer ha,ha. Maar mijn spieren zijn weer lekker los, dus ja heerlijk weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Dochter gaat zondag de 10 km lopen, en wordt gesponsord voor de kankerbrstrijding. Ze moet t op karakter doen door blessures, dus krijgt erna ook een thaise massage. Hardhandig schreef ze eerder al, maar toen zat ze ook helemaal vast. Ik word wel nifuwsgierig ook. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Vreselijke toestanden in het Erasmus. Mijn tram liet niemand eruit bij hun halte op last vd politie. Gelukkig hoef ik daar niet te wezen nu. Doden, gewonden en zelfs brand gesticht. Vreselijk wat mensen elkaar soms aandoen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 (bewerkt) 8 uur geleden zei Remi1: Heel stil hier de laatste tijd en met alleen meelezen is ook niets mis maar als er niet gedeeld wordt dan is er straks niks meer te lezen. Wij zijn het forum, wij zelf maken het forum tot wat het is. @Remi1, ik las dat er een groepje mensen een whatsappgroepje willen beginnen als maatjes groep. Maatjes zie ik zelf als 1 op 1 privecontact. Voor de rest is de dagdraad toch bedoeld? We zijn hier toch allemaal maatjes? 28 september 2023 bewerkt door Roberto Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Droge afmelding dan maar weer! Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2023 Rapport Share Geplaatst 29 september 2023 tja @Remi1 je begint als Herman 0167 te klinken die komt ook af en toe mopperen dat het hier een dooie boel is ik zou zeggen wees zelf ook wat actiever, we lezen van jou ook niets over je alcohol gebruik, behalve dat je nog drinkt, maar dat weten we al jaren. Bovendien is de ditjes en datjesdraad dus echt ook bedoeld voor kleine huishoudelijke mededelingen zolang er geen directe meldingen zijn over drankproblemen. Met trouw zijn is niets mis. Remi1 en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden