Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 september 2023


Freekie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Frummers, goedemorgen Freekie. 
'Dag 4'...  betekent dat dat je de dagen daarvoor hebt gedronken @Freekie?
Had je dat van tevoren zo gepland of werd je overvallen door jezelf?
Ik heb redelijk geslapen, maar rot gedroomd (zoals meestal),
alle deuren en ramen nu lekker tegen elkaar open. 
We gaan er weer een mooie dag van maken. 
Eerst maar even een bakje natuurlijk. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees de draad van gisteren nog even door, zie dag @Spirit zich heel boos heeft gemaakt, maar het droog heeft weten te houden. 
Petje af hoor post-1140-0-60294100-1386307394_thumb.jpg, en mooi dat je het maken van muziek als uitlaatklep, als 'remedie' hebt. 

En voor @Toos komt er weer een 'genietdag' aan met temperaturen van boven de 30 graden. 
Het is je gegund Toos, maar ik zal onzelieveheer op mijn blote knietjes danken als het weer wat koeler wordt ;)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Jazeker wordt dit weer een genietdag @Yvonne. Gisteren de hele dag in de tuin mezelf vermaakt met boek, doorlopers en knutselspullen. Wel in de schaduw, hoor. Vroeger kon ik het goed uithouden in de felle zon, nu niet meer. Maar is ook niet verstandig i.v.m. huidkanker. Dat was toentertijd ook helemaal niet aan de orde. 

En als hoogtepunt van de dag kwam er een kolibrievlinder op mijn phlox af. Zo mooi om te zien. Maar wat zijn ze snel, je moet er gauw bij zijn want ze zijn ook zó weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een paar dagen erop uit.
Zusje zit met haar vriend ergens in het oosten van het land.
Wij gaan daar een dagje naartoe 
hotelletje geboekt en morgen weer terug

Even wat afleiding is best fijn.

En ja, van mij mag het ook minder warm.
Gisterenmiddag de halve middag geslapen, zo suf wordt je van die hitte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks de warmte goed geslapen.Het was me het dagje wel gisteren.Als afsluiter kwam ik de gehele inhoud van mijn vuilniszak tegen op de vloer, toen ik thuiskwam.Wat een bende.Echt een dag om snel te vergeten.

Over op vandaag.

Lekker met z'n allen de sauna in vanmiddag :D.

Bereid me voor op een hete middag.

Dat word dus zweten.Ach, we overleven het wel.

Er zijn veel oudere mensen in dit koor en die doen dit toch ook maar allemaal.Ook onze dirigente is dik in de zeventig.Respect hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Het was een warme nacht. Mijn voeten waren te heet. Misschien vanavond een voetbadje nemen om wat af te koelen. 
Het doek voor het raam lijkt te werken. Goed idee dus!
Volgens de voorspellingen blijft het hier 29 graden. Zondag wel 30 maar met wolken. Dat maakt veel verschil. 
Gisteravond een leuke film gekeken (The Lakehouse) en bezig geweest met het begrijpen van de Friese taal. Opzich niet heel moeilijk, maar soms is de betekenis toch net het tegenovergestelde. 
Ik drink mn koffie en ga me voorbereiden op een warme extra lange dansles. 

Fijne middag nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo , hier Griekenland.  Lees over een hittegolf in Nederland.  Gelukkig gaan we dinsdag naar huis en is het gedaan met het prachtige weet bij jullie,  ik vind dat wel jammer. Toch is dit dus typisch wat me vaak overkomt.  Ben niet echt voor het geluk geboren denk ik weleens.  Maar ik mag niet klagen , het regent hier Gelukkig niet zoals op andere eilanden wel het geval is . De ouzo 's en sweet wines vliegen je hier om de oren en van "i dont drink alcohol" begrijpen ze echt helemaal niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...