Spring naar bijdragen

Donderdag 31 augustus 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
We hebben hier net een stortbui achter de rug, nu iets waarvan je zou kunnen denken dat het naast een zonnetje heeft gelegen en als ik afga op de weersverwachting krijgen we de hele dag door van die druppelbuitjes.... we zullen zien. 
Mooi, alle beesten zijn weer van lekkertjes voorzien, nu eerst even een bakje en eens kijken wat ik vandaag ga doen. 
De afgelopen dagen waren heel druk, tijd nu voor leuke dingen. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, wat genieten wij hier! De dagen zijn relax, veel zwemmen. Naar de kinderclub, vooral in de avond dansen is favoriet. Middagdutjes worden bij het zwembad gedaan. De meiden slapen elke morgen tot een uur of 9 uit. Maar liggen ook niet voor 9 uur in bed. Echt erop gaan doen we niet. Een keer naar het centrum, ijsje eten of een boodschap doen. Maar we vermaken ons hier prima, erop uit trekken doen we wel als ze ouder zijn. Mini heeft een vriendje, zo lief samen. Lopen hand in hand over de camping. Joch durfde niet in zwembad te springen. Maar samen met Mini wel en nu ook alleen. Inie geniet ook met volle teugen. Liefst laat ze zich in bootje rond trekken in zwembad. Er is altijd wel iemand te vinden die haar mee neemt. Als de kinderen genieten, genieten de ouders ook en het is zo waar! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles is weer begonnen.

Vanavond weer repetitie met het Smartlappenkoor.

Heb er veel zin in.

Geen lange avonden meer, maar lekker bezig zijn.Toneel is ook weer begonnen.

Gisteren een veel te lange AA avond.Er was een nieuwe bij, dus weer bij stap 1.

Degene die de avond leidde, had wat mij betreft eerder in moeten grijpen.Er vormden zich discussies onderling, wat niet echt de bedoeling is.Had daardoor geen zin om mijn stap 1 te vertellen.Vaak zijn het ook mensen, die je maar 1 keer ziet.Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...