Yvonne Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Goedemorgen frummers. Lekker geslapen zowaar, het is bewolkt, prima weer voor even... De dieren zijn verzorgd, tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 2 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 11 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Zbb Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Goedemorgen allemaal! Hoe gaat het inmiddels @Zbb? Goed om je op het dagpact te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Goedemorgen iedereen. Hier ook bewolkt. Maar zo te zien wel droog vandaag. Ideaal voor het zwaardere tuinwerk. Maar eerst nog even rustig wakker worden met een bak groene thee met gember. DAGPACT: Yvonne Zbb Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 18 minuten geleden zei billy1981: Goedemorgen allemaal! Hoe gaat het inmiddels @Zbb? Goed om je op het dagpact te zien! Het gaat wel goed,ben inmiddels een goede maand verder na me laatste terugval. deze week weer druk in het huisje van me dochter,er is nog zat te doen maar het begint zachtjes aan vorm te krijgen en ik moet zeggen dat het best mooi word. het weekend probeer ik vrij te houden,er is hier dan van alles te doen en misschien dat ik mee doet met de vlootschouw. versiert rond varen met lampjes in het donker samen met nog wat boten,ik kan alleen niet vinden of dat dit jaar ook weer georganiseerd word. even informeren vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 klinkt goed @Zbb, leuk om aan zoiets mee te doen! Vroeger met de kinderen hadden wij ook zo'n ritueel met een lange slinger bootjes vol kinderen in de haven en dan zongen ze bij elke boot die ze naderden; 1, 2, 3; lichtjes aan! En als bij toverslag deed de schipper de zijne aan en was er weer een boot prachtig versierd. En zo voer de slinger kinderen de hele haven door totdat alles verlicht en versierd was; magisch vond ik het en de kinderen nog meer! Alleen was het rond Kerst dus zowel aan de kant als in de bootjes was het koukleumen. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers. op NS werkzaamheden na, is het leven heerlijk nu, maar gisteren 2 x ruim 2 uur erover gedaan om op t strand te komen. En komend weekend vertrekt er niets dan bussen vanuit onze stad, grrrrrr. 17 augustus 2023 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Bewolkt vandaag Weinig te vertellen eigenlijk, dus wens ik jullie maar een fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 DAGPACT: Yvonne Zbb Fonny Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Een heerlijke stranddag gehad gisteren.Helemaal kopje onder geweest (wat niet de bedoeling was), de golven waren te sterk.Nu mijn huis zandvrij maken.Heb het hele strand meegenomen naar huis . Vanavond AA. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Heerlijk temperatuurtje dat zeewater he. En ja lekker wild gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Droge afmelding alvast fijne avond nog Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 (bewerkt) Aan de dagdraden te zien kan dit forum wel opdoeken. Niemand heeft meer een drankprobleem. alles en iedereen gaat goed blijkbaar. Gaat nergens meer over als ik me bedenk waarvoor ik hier ben. 17 augustus 2023 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 24 minuten geleden zei Remi1: Aan de dagdraden te zien kan dit forum wel opdoeken. Niemand heeft meer een drankprobleem. alles en iedereen gaat goed blijkbaar. Gaat nergens meer over als ik me bedenk waarvoor ik hier ben. Ok, ga ik wel weer drinken, komt er weer wat leven in de brouwerij! Tegenwoordig eet ik couscous met sperziebonen uit een zak. Is lekker maar blijkt later dat ik zelf couscous en sperziebonen had moeten toevoegen. Wat heb ik dan zitten te eten? Lika, Toos en Remi1 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 Kan/ wil iemand mij vertellen waar de draadjes zijn over Baclofen? Ik weet wel dat daar draden over zijn maar ik kan ze niet meer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 2 minuten geleden zei Donder: Ok, ga ik wel weer drinken, komt er weer wat leven in de brouwerij! Tegenwoordig eet ik couscous met sperziebonen uit een zak. Is lekker maar blijkt later dat ik zelf couscous en sperziebonen had moeten toevoegen. Wat heb ik dan zitten te eten? Kipcorn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 48 minuten geleden zei Remi1: Kan/ wil iemand mij vertellen waar de draadjes zijn over Baclofen? Ik weet wel dat daar draden over zijn maar ik kan ze niet meer vinden. Onder tips & adviezen zag ik iets. Over waar te koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden