Spring naar bijdragen

Donderdag 6 juli 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Jammer @lady jane, maar inderdaad: lekker vroeg gaan zwemmen dan maar. 

21 uur geleden zei Oskar:

Agenda's zijn een uitstervend iets op school @Yvonne, het gaat bijna allemaal digitaal nu. Vroeger was het inderdaad een belangrijk onderdeel van je identiteit: welke agenda kies je. Ik had altijd een stripagenda en ben mede daardoor altijd een schertsfiguur gebleven.

Jeetje, wat jammer voor ze :rolleyes:, ik ben op dat gebied nooit groot gegroeid ben ik bang: nog altijd vind ik het heerlijk aan het eind van het jaar een nieuwe agenda uit te zoeken.. image.png.a07dffaf2784b37307fac14acebd1536.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers,

overweeg om vandaag naar mn dochter te gaan en de kleintjes…. 3 kwartier rijden zie ik tegenop. Aan de andere kant, als ik het wel doe ga ik me goed voelen. Iets overwonnen ofzo…. Nu zit ik hiermee te goochelen ipv wel of niet drinken… dealen zit in mijn aard wellicht…

ga er nog even over nadenken

dagpact lijkt me een goed idee 

Betarix

Fonny

Dune

enfin, ik wik en weeg nog maar even

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was al aan het afsluiten, maar kom hier toch nog heel even voor terug. 
DOEN @Dune, lekker er even uit. 
Even jouw zinnen verzetten. 
En drie kwartier... och, mijn kleinkinderen wonen meer dan twee uur rijden hiervandaan.... doen dus, die drie kwartier zijn zo om. 
Maak er een gezellige dag van hoor, en niks niet dealen over wel of niet drinken!!!! 

En nu Von: wegwezen, opzouten!!!!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Mijn agenda's van vroeger heb ik nog. Ik tekende en schreef die helemaal vol en was dubbel zo dik van de ingeplakte plaatjes aan het eind van het schooljaar. Een soort van dag/scratch boek. Nu nog steeds hou ik dagelijks een soort log/dagboek bij. Zit er helemaal ingebakken. :rolleyes:

Dagpact:

  • Betarix
  • Fonny
  • Dune
  • Roberto
  • Toos

    Hoe gaat het @Roberto?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Was al aan het afsluiten, maar kom hier toch nog heel even voor terug. 
DOEN @Dune, lekker er even uit. 
Even jouw zinnen verzetten. 
En drie kwartier... och, mijn kleinkinderen wonen meer dan twee uur rijden hiervandaan.... doen dus, die drie kwartier zijn zo om. 
Maak er een gezellige dag van hoor, en niks niet dealen over wel of niet drinken!!!! 

En nu Von: wegwezen, opzouten!!!!!! 

@Yvonnewat lief van je, het lot heeft beslist ik ga morgen. Dat past beter. Kan ik meteen de kleertjes meenemen die met de post komen. Niks is leuker dan shoppen voor een 4 maanden jonge kleindochter….

dealen met drank hoef ik niet, Jumbo komt vanavond om 22.00 mijn boodschappen serveren (geen drank hoor) dus kan ik moeilijk in coma regelen. Maar nee fris is beter. En ik zit in het pact he tja dan is er geen keus

fijne dag Von, maar als het goed is ben jij al vertrokken ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Lieve luitjes,
Ik heb mijn to do lijstje voor vandaag klaar. 
Hoogste tijd om aan de slag te gaan. 
Het wordt vandaag nog niet echt heet gelukkig, maak er een mooie dag van, hij komt niet meer terug. blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg
@ikkanhet, hoe was het bij de neuroloog gisteren? 

Ze gaat alle gegevens en scans etc opvragen in alle overige ziekenhuizen en dan kijken of het misschien allemaal terug te leiden is naar iets of een aandoening. Ook zij noemde weer MS. Nou hopelijk niet. En krijg spierverslappers voor de nacht. Bedankt voor het vragen, liefff :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! We zijn een half jaar verder!!:present:!! Wat een heerlijk gevoel, het gaat steeds beter, af en toe een dipje.... maar er is het laatste half jaar een wereld voor me opengegaan. Wat was ik eigenlijk een tijd kwijt aan drinken en niks doen, alhoewel ik vaak pas 's avonds begon.... vaak was ik de avond zelf en de dag erna ook veel tijd kwijt aan bijkomen, nu heb ik alle tijd, pianoles, kamer verven wat ik al tijden van plan was, hardlopen, sporten, meer tijd met de kinderen en man doorbrengen, leuke dingen doen in ieder geval!! Nog een paar voordelen:

-Afgevallen
-Beter huid/haar
-Actiever
-Positiever
-Minder kribbig tegen de kinderen
-Meer geduld
-Zelfverzekerder
-Fris opstaan (alhoewel het opstaan geen hobby van me blijft)
-Gezonder eten 
-Alles bewuster meemaken en niet denken de dag erna wat ik ook alweer gezegd had
-Beter voor je eigen zorgen dus uiteindelijk ook voor de ander!
-Vaker nee durven zeggen tegen iets
-Gewoon de auto kunnen pakken ipv een taxi te regelen of wie gaat er rijden....
-En vooral het niet drinken is een stuk makkelijker dan je eigen voor te houden af en toe een glaasje te drinken, dat maakt mijn brein echt helemaal gek!

En dan toch mis ik de high's af en toe van een avondje doorzakken, dit is weggevallen, dus ga je het ergens anders in zoeken. Waar je voorheen erg uit kon kijken naar een avondje borrelen, zie ik er nu vaak meer tegenop als ik 's avonds een feestje heb, maar vaak is het wel gezellig en heb je een stuk serieuzere gesprekken met mensen. 

Nu geniet ik meer van kleine dingen, wandeling in de zon, mijn dochter die breedlachend binnenkomt omdat ze haar veterstrikdiploma gehaald heeft, maar ook de rauwe momenten, het gemis van mijn ouders komen dieper binnen, maar na een potje janken voelt dat ook weer goed. Overal nuchter en bewust doorheen gaan..... heb ik al een tijd niet gedaan.

Nog geen moment spijt, maar heel af en toe moeilijk.

Ben nu Chardonnee aan het lezen, heerlijk weglezen, heb ook veel aan de podcast van Koos van Plateringen gehad. Sowieso lees ik nu veel meer. En laatst naar concert van Muse geweest, was geweldig! Dat was me wel een high zonder drank... 

Nou dat was m weer voor voorlopig, we gaan er weer tegenaan!


@lady jane Zwemse voor zometeen, ja jammer van de volleyballers...
@ikkanhet Heel veel sterkte, hopelijk weet je snel meer....
@Dune Geniet van je kleinkinderen!

En de rest ook allemaal fijne dag gewenst! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Spirit:

Heel brak opgestaan, zweten als een gek.

Vast kou gevat.

Gisteren had ik een topdag en nu voel ik me een zielig hoopje mens.

Geef er maar aan toe.Zelfs koffie smaakt me niet.

Zit je dan, met je goede gedrag :(


Tjah, je hebt geen recht op beloning of zoiets, waarde Spirit. 
Neem t nu maar zoals het komt, je bent zo goed bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, chips…. Daar heb ik ook veel zin in. Maar alweer te veel chocolade op. En dan niet extra puur, maar karamel zeezout. Mijn autocorrectie maakt van het woord chocolade trouwens cholesterol. Misschien moet ik dit opvatten als een waarschuwing :ph34r:

Hier in huis ook ééntje met buikgriep. Hoop dat het daar bij blijft….

@Dune Morgen lekker met een helder hoofd genieten van de kleinkinderen!

@Francoise en @Koala84 Beide gefeliciteerd!

@ikkanhet Sterkte met alles. Lijkt me moeilijk niet te weten wat er nu precies aan de hand is.

@Spirit Rustig aan. Goed uitrusten/uitzieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...