Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juni 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Na een avondje zomerregen is alles lekker opgefrist hier, eindelijk, heerlijk. 
Geen zon nog, en eerlijk gezegd mag hij vandaag ook wel even wegblijven. 
Maar goed, gelukkig hebben wij daar niets over te zeggen, dus nu dan eerst maar even een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Alles weer lekker fris buiten maar gelukkig geen wateroverlast gehad zoals eerst was voorspeld. En bij jullie @ikkanhet? De was draait al, die kan straks lekker buiten drogen want het wordt weer een mooie dag. Geniet ervan, want voor je het weet is het weer voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Toos:

Goedemorgen.

Alles weer lekker fris buiten maar gelukkig geen wateroverlast gehad zoals eerst was voorspeld. En bij jullie @ikkanhet? De was draait al, die kan straks lekker buiten drogen want het wordt weer een mooie dag. Geniet ervan, want voor je het weet is het weer voorbij.

Bij ons gelukkig geen overlast. Triest voor de mensen die alweer overlast hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bianca1, welkom hier. 
Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen. 
En goed dat je stopt, het zal het ene moment moeilijker zijn dan het andere, maar het is het waard. 

17 uur geleden zei herman0167:

......  nu is er vaak 1 pagina een teken dat dit forum niet meer werkt en aan zijn einde toe gaat, ik wens iedereen het beste toe maar ga hier geen energie meer in steken

Toch heb je wel een beetje gevoel voor humor hè @herman0167 met jouw opmerking dat je er hier geen energie meer in gaat steken.... 
Mijn hemel, 99% van jouw berichten vermeldt het feit dat jij vindt dat er zo weinig hier serieus verteld wordt... 
.... maar toch bedankt voor al die waardevolle bijdragen die jij hier hebt neergezet. 
En, oh ja, het feit dat het de laatste tijd stil is wil niet zeggen dat dit forum naar zijn einde gaat, er gebeurt hier nog steeds veel waardevols, en dan heb ik het echt niet over de koffie.... 



 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fonny, ik las dat het weer even verkeerd was gegaan... 
De vorige keren was het omdat je verdrietig was, dit keer 
ging het ongemerkt op een prettig moment als ik het goed las? 
Probeer toch eens iets te bedenken om dat soort momenten de baas te blijven
over die trek... 
Maar goed dat je niet opgeeft :rose:

DAGPACT:
Fonny
Dune
Yvonne. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Koffie op, dus maar eens aan de slag hier. Wat ik me wel afvraag: wordt nog steeds regelmatig enorm lamlendig en moe wakker. Is er iemand die dit herkent? Alsof ik de vorige dag echt wat te veel heb gedronken, terwijl dit niet zo is. Zou dit nog door de drank kunnen komen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Emmy:

Goedemorgen allemaal,

Koffie op, dus maar eens aan de slag hier. Wat ik me wel afvraag: wordt nog steeds regelmatig enorm lamlendig en moe wakker. Is er iemand die dit herkent? Alsof ik de vorige dag echt wat te veel heb gedronken, terwijl dit niet zo is. Zou dit nog door de drank kunnen komen? 

Wanneer ben je gestopt @Emmy ?
Kan in mijn beleving maanden duren, maar weet niet zeker of het lijf zo lang nodig heeft om te herstellen
(Misschien hoe ouder je bent, hoe langer het duurt ?? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Emmy:

Goedemorgen allemaal,

Koffie op, dus maar eens aan de slag hier. Wat ik me wel afvraag: wordt nog steeds regelmatig enorm lamlendig en moe wakker. Is er iemand die dit herkent? Alsof ik de vorige dag echt wat te veel heb gedronken, terwijl dit niet zo is. Zou dit nog door de drank kunnen komen? 

Dat heb ik na ruim 13 maanden nog steeds wakker worden alsof ik heb gezopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Emmy:

Alsof ik de vorige dag echt wat te veel heb gedronken, terwijl dit niet zo is. Zou dit nog door de drank kunnen komen? 

Ik heb dit als ik de dag ervoor teveel zoete dingen heb gegeten. Sinds ik niet meer drink heb ik ontzettend zin in chocola en koek, terwijl ik voorheen nooit snoepte. Was meer van de hartige tussendoortjes. En alcohol is tenslotte omgezette suiker. Ik kan dan soms echt een soort van kater hebben als ik het te gek heb gemaakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Terug van weggeweest. Ik heb wel altijd meegelezen, maar tot schrijven kwam ik niet.

Gaat goed hier, geen drank is alweer heel gewoon. Maar goed, ik weet hoe gevaarlijk het kan zijn. Die terugval na 5 en een half jaar sober geweest te zijn ben ik nog niet vergeten! Maar net als Kohtje tel ik de jaren, maanden, dagen niet. Het is wat het is, alleen vandaag telt. 

Zo maar eens met een boek in de tuin, prachtig weer, niet te warm. Vanmiddag de kleinkinderen, helemaal geweldig. En we eten blote- billetjes- in- het- gras, vinden ze héérlijk, hahaha! Als je het niet kent, google maar eens. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

 ik las dat het weer even verkeerd was gegaan... 

Goedemorgen allemaal.

Ja @Yvonne, het weer was weer verkeerd gegaan.

Volgens de weersvoorspelling zou het hier gisteren flink gaan regenen.
Goed voor al mijn plantjes / tuintjes, vanwege de afgelopen droogteperiode.
Maar zoals gewoonlijk trekken die regenbuien vanuit het zuiden langs de stad richting oosten.
Er is slechts een drupje gevallen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Emmy:

 Wat ik me wel afvraag: wordt nog steeds regelmatig enorm lamlendig en moe wakker. Is er iemand die dit herkent? 

@Emmy, ik heb dit alleen als ik diazepam slik. 
Dat kan ook een katerig gevoel geven.
Ik weet niet of jij een benzo slikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Emmy, de eerste keer dat ik gestopt ben met alcohol voelde ik mij een aantal maanden compleet moe / uitgeput.
Ik zit nu nog in een terugval, maar de vorige keren dat ik stopte met alcohol werd ik juist hyper.
Ga opruimen, schoonmaken, tuinieren, rondje kringloop, et cetera.
Na twee weken ben ik dan moe en moet weer even bijkomen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Mariann:

Voor het eerst gedroomd dat ik 2 flesjes bier had genomen. 

@Mariann, ik werk al tien jaren niet meer, maar droom wel eens dat ik op mijn werk kom met blikjes bier in mijn werktas.
Dat is nog nooit gebeurd.
Ik heb nooit tijdens mijn werk stiekum gedronken.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...