Spring naar bijdragen

Woensdag 21 juni 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

goeiemooiemorgen frummers
heerlijk met raam wijd open.
Gisteravond na de volley was het zo heerlijk lopen
in een heel verre miezer, de lucht was zo verkwikkend na
die dag van amechtig ademhalen.
straks bloed prikken en urine na laten kijken om te zien of
de cholestorolwaardes goed zijn en de rode gistrijst mijn nieren
heel hebben gelaten. Als de uitslagen goed zijn, ga ik daar mee stoppen
en vertrouw verder op mijn goede levensstijl van het laatste jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Na een prima start op mijn nieuwe werk, nu die vreselijke onzekerheid. ‘Kan ik het wel?’ Knagend , nog net niet verlammend. Ik haat dit en wil er vanaf. Eetbuien. Etc. Maar ik drink niet. Zo. Ik slaap ook niet trouwens. 
 

Tijd voor de nieuwsgierigheidsknop. En tijd… tijd is mijn vriend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Inderdaad, heerlijk, die regen.
Nu weer gewoon een blauwe lucht.
Gisteren een kijkje genomen op een zorgboerderij.
Daar pizza gegeten bij schoonzusje.
Straks, tijd voor mijn dagelijkse wandeling plus wat boodschapjes.
Vanmiddag tuin en onkruid wieden plus oogsten.

@Dune,
Wat vervelend dat geworstel he, en wat kan dat ook wisselen.
Bij mij gaat het vaak dagen goed, totaal geen moeite ook en dan ineens...
Pfff..., nou sterkte voor vandaag dan, enne... we staan op het dagpact he :)

@Lika,
Veel succes op je nieuwe werk.
Je zal zien, je komt straks vast helemaal opgelucht thuis :)

@lady jane,
Benieuwd of je waardes goed zijn straks !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond die regen en onweer... heerlijk!!! Ik ben lekker wezen hardlopen in de regen. Dat voegt echt wat toe aan het hardlopen. Heerlijk, die regendruppels op je kop, en je natgeregende kleding; lekker verkoelend!

Ik verbaasde me trouwens over hoe goed m'n conditie nog is!! Of ja.. 'nog'?? of wordt/is het juist beter nu ik niet meer rook, blow en zuip? 
Voorheen ga ik om de paar honderd meter dan weer een stuk wandelen. Sleepte mezelf vaak met moeite en eigenlijk tegenzin door zo'n hardloopsessie heen. Soms liep het wel eens lekker, maar net zo vaak of vaker wilde m'n lijf het eigenlijk helemaal niet en moest ik de weerstand negeren. En steeds maar weer overgaan op wandeltempo, en dan weer een stukje rennen etc. Nu heb ik het complete stuk in twee onafgebroken stukken hardgelopen, met een klein wandelstukje om vervolgens het laatste stuk ook weer zonder tussenpoos door te rennen. Zonder moeite... Verraste me echt hoe makkelijk het ging en het volgens mij zelfs nog wel gekker had gekund haha. Wat een enorm verschil met sporten als je rookt en te veel zuipt! 
Dat soort dingen motiveren en geven hoop voor de toekomst :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Nog aan het bijkomen van een gezellig, maar ook erg druk weekend. 

@Dune Vervelend dat je er zo mee worstelt. Afleiding zoeken? Of helpt dat niet? Sterkte in ieder geval!

@Lika Heel herkenbaar die onzekerheid. Altijd bang om fouten te maken. Dat was ook de reden om te drinken. Die gevoelens dempen. Tegenwoordig helpt het me te bedenken dat het angstige gevoel uiteindelijk ook wel weer wegtrekt. Dat er geen levensbedreigende situatie is en dat het er gewoon even mag zijn. Maar dat is misschien ook wat jij bedoelt met de nieuwsgierigheidsknop? 

@Strijkbout Dat meer energie hebben merk ik ook. En idd zo fijn! Kan natuurlijk ook komen doordat ik minder kilo’s mee hoef te slepen… Merk ook dat ik de warmte, na een paar dagen wennen, nu beter trek…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Emmy:

Goedemorgen,

Nog aan het bijkomen van een gezellig, maar ook erg druk weekend. 

@Dune Vervelend dat je er zo mee worstelt. Afleiding zoeken? Of helpt dat niet? Sterkte in ieder geval!

@Lika Heel herkenbaar die onzekerheid. Altijd bang om fouten te maken. Dat was ook de reden om te drinken. Die gevoelens dempen. Tegenwoordig helpt het me te bedenken dat het angstige gevoel uiteindelijk ook wel weer wegtrekt. Dat er geen levensbedreigende situatie is en dat het er gewoon even mag zijn. Maar dat is misschien ook wat jij bedoelt met de nieuwsgierigheidsknop? 

@Strijkbout Dat meer energie hebben merk ik ook. En idd zo fijn! Kan natuurlijk ook komen doordat ik minder kilo’s mee hoef te slepen… Merk ook dat ik de warmte, na een paar dagen wennen, nu beter trek…

Ja zeker inderdaad. Bedacht ik me trouwens ookgisteravond dat het misschien komt omdat ik idd ook minder kilo's hoef mee te slepen. Alle beetjes helpen waarschijnlijk. Maar het is wel heel fijn en motiverend iig. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen. Na een prima start op mijn nieuwe werk, nu die vreselijke onzekerheid. ‘Kan ik het wel?’ Knagend , nog net niet verlammend. Ik haat dit en wil er vanaf. Eetbuien. Etc. Maar ik drink niet. Zo. Ik slaap ook niet trouwens. 
 

Tijd voor de nieuwsgierigheidsknop. En tijd… tijd is mijn vriend. 

Ik kan me er alles bij voorstellen, stress en faalangst, brrr. Ik snap ook totaal niet waarom mensen zo dol zijn op nieuwe uitdagingen, ik doe er maar niet aan mee. Tenzij het gaat om dingen voor mezelf, ik ben net begonnen met kleding maken, dat vind ik dan wel weer een leuke uitdaging.

Wat is eigenlijk jouw motivatie om aan een nieuwe uitdagende baan te beginnen, Lika?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Yana:

Ik kan me er alles bij voorstellen, stress en faalangst, brrr. Ik snap ook totaal niet waarom mensen zo dol zijn op nieuwe uitdagingen, ik doe er maar niet aan mee. Tenzij het gaat om dingen voor mezelf, ik ben net begonnen met kleding maken, dat vind ik dan wel weer een leuke uitdaging.

Wat is eigenlijk jouw motivatie om aan een nieuwe uitdagende baan te beginnen, Lika?

Ha @Yana, ik deed mijn oude werk al ruim 20 jaar. Ik voelde weerstand aankomen tegen wéér een ronde van dezelfde dingen. Ik heb 12 jaar geleden een opleiding voor dit werk gedaan. Lijkt me een leuke baan. Iets nieuws leren is ook leuk. En ik wil geen zeurende zuurpruim worden. Dus vandaar. En vandaag was het helemaal okay. Heb het gewoon uitgesproken. Lekker gewerkt. Dank aan allen!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...