Spring naar bijdragen

Maandag 19 juni 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

De dag begint bewolkt hier en mijn kat spoort niet. Geef ik de harde brokjes binnen, dan trekt ze er de neus voor op en loopt beledigd weg. Niet goed genoeg voor mevrouw. Geef ik diezelfde brokjes buiten in een leeg vogeldrinkbakje, dan is het opeens een lekkernij en valt ze er gulzig op aan. Schiet mij maar lek. 

Dagpact:

Fonny
Maja
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Hier ook op het goede spoor, inmiddels bijna een half jaar ‘clean’ en nuchter. Sinds 1 januari geen druppie meer op. En het resultaat? Treintje dat heerlijk verder tuft, geniet van de uitzichten en alle gegeven momenten. De stops zijn ook een geweldige belevenis, ik zie veel meer van het leven, bewust en met volle teugen! Ik heb mijn oude ik weer terug gevonden, ben niet meer depressief en veel minder opgefokt. Alles komt en gaat en met een nuchtere blik naar buiten en om me heen is dat fantastisch! Ik tuf nog even zo door.. fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook uit een vogeldrinkbakje @lady jane? :DMaar goed, ik ben al blij als ze eet want het ouwetje wordt echt magertjes. En ze is erg kieskeurig. Bepaalde merken hoeft ze niet. Als ze ziet dat ik de kattensnoepjes uit een bepaald soort merk zakje haal, loopt ze nuffig weg. 

bewerkt door Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...