Yvonne Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Goedemorgen frummers, Na een superdrukke maar heel gezellige zondag nu weer 'gewoon' maandag. De zon schijnt al. De dieren hebben hun lekkertjes gekregen, nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Goedemorgen yvonne...lekker bakkie! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Goedemorgen @Yvonneen @Fonnyen wie zich later meldt. Hier geen zon, bewolkt en in de nacht regen. Heerlijk! Dagpact: Fonny Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Goedemorgen. De dag begint bewolkt hier en mijn kat spoort niet. Geef ik de harde brokjes binnen, dan trekt ze er de neus voor op en loopt beledigd weg. Niet goed genoeg voor mevrouw. Geef ik diezelfde brokjes buiten in een leeg vogeldrinkbakje, dan is het opeens een lekkernij en valt ze er gulzig op aan. Schiet mij maar lek. Dagpact: Fonny Maja Toos Francoise, Rosee en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 goeiemooiemorgen frummers Mij smaakt het eten buiten ook veel beter @Toos en ik spoor best wel, vind ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Goedemorgen! Hier ook op het goede spoor, inmiddels bijna een half jaar ‘clean’ en nuchter. Sinds 1 januari geen druppie meer op. En het resultaat? Treintje dat heerlijk verder tuft, geniet van de uitzichten en alle gegeven momenten. De stops zijn ook een geweldige belevenis, ik zie veel meer van het leven, bewust en met volle teugen! Ik heb mijn oude ik weer terug gevonden, ben niet meer depressief en veel minder opgefokt. Alles komt en gaat en met een nuchtere blik naar buiten en om me heen is dat fantastisch! Ik tuf nog even zo door.. fijne dag! Rosee, lady jane, Toos en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 (bewerkt) Ook uit een vogeldrinkbakje @lady jane? Maar goed, ik ben al blij als ze eet want het ouwetje wordt echt magertjes. En ze is erg kieskeurig. Bepaalde merken hoeft ze niet. Als ze ziet dat ik de kattensnoepjes uit een bepaald soort merk zakje haal, loopt ze nuffig weg. 19 juni 2023 bewerkt door Toos Francoise en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Dagpact : Fonny Maja Toos Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Goedemorgen allemaal, Dagpact gisteren helaas niet gehaald. Nieuwe dag, nieuwe kansen. Straks komt kleindochter plotseling op bezoek. Zo leuk ! Kijk er naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Good morning! Beetje benauwd hier. Had vannacht een drankdroom: was aan de port gegaan en kon natuurlijk niet meer stoppen. Opgelucht dat het een droom was! Dagpact : Fonny Maja Toos Rapilos Pytje rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Haha @Toos, lig in een deuk om je kat . Zulk gedrag vind ik hilarisch maar ik weet niet of ik het zou kunnen waarderen, wanneer ik uit bed gemiauwt word omdat er 1tje honger heeft . Heb nooit katten gehad maar dat weer houd me om er 1tje te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Dagpact : Fonny Maja Toos Rapilos Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Met een busreis meegeweest naar Amsterdam. Vond het al met al tegenvallen.Had me er meer van voorgesteld.Was wat saai allemaal. Nu moe en wat ontdaan. Zoiets doe ik maar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 Jammer @Spirit. Maar waarom ontdaan? Kan toch gebeuren dat iets tegenvalt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden