Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 juni 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Weer een warme dag vandaag, ietsje minder als gister. Ik vind het wel lekker zo. Krijg er een vakantie gevoel van en van de zomers van vroeger als kind. De zomervakantie die eindeloos duurde. We gingen nooit ergens naar toe, dat konden mijn ouders niet betalen. Maar we vermaakten ons met de kinderen uit de buurt die ook nooit op vakantie gingen. Tenten bouwen, landverovertje, verstoppertje. En bij heel warm weer een zinken teil in de tuin. 

DAGPACT: 
Fonny
Beatrix
Yvonne 
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

hier idem @Toos, een enkele logeerpartij bij tantes, maar meestal 6 weken, thuis vermaken
met een seizoensabo voor de Welborn, een mooi natuurzwembad, een handje pelpinda 's en
brood mee natuurlijk. Soms werden we rond 7 uur al op pad gestuurd, maar dat was geen straf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad @lady jane Wij kregen op onze verjaardag ook een abonnement op het zwembad. Toen waren we wel ietsje ouder. Hele dagen waren we daar, ook met minder goed weer. Mijn ouders hadden toentertijd ook geen auto, maar we zijn ooit eens met de trein een dagje naar Scheveningen geweest. Halve dag onderweg geweest, maar wat een avontuur. We kwamen allemaal knalverbrand thuis. Wisten pa en ma veel...haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Mijn ouders gingen regelmatig met m'n broer en mij op fietsvakantie door Nederland, weet nog dat ik op m'n negende met wind tegen op de afsluitdijk fietste en mezelf heel zielig vond omdat ik geen normale ouders had zoals mn vriendinnen die gezellig naar een camping in Frankrijk gingen. Achteraf denk ik, wat leuk eigenlijk dat ze dat met ons hebben gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N’avond,

de warmte zorgt er bij mij voor dat ik echt niet wil drinken, mijn ervaring je gaat koele wijn slempen tegen de dorst en dat gaat meteen veel te snel.. nee dat wil ik echt niet, geen trek ook gelukkig 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...