blondie6173 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Refu zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Refu zit er weer in...Blij dat ik de pil slik, anders weet ik het zonet nog niet.Afijn, ben veilig en kan nu mn energie voor andere dingen gebruiken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Hier zit ie er ook weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Refu zit er weer in.Gisteren veel last gehad van maagkrampen en een opgeblazen gevoel.Meer mensen daar last van bij het gebruik van refusal ?Verder, ik ga goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Thnx voor de tips en adviezen over de refusal.Wacht nog even tot vrijdag, als ik dan nog last heb maar weer naar de huisarts voor evt maagtabletten of Antabus.De refu zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Hij is weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Refu zit er weer in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Refu zit er weer in.Afgesproken met een medelotgenoot van de AA om samen de inname van mijn refu in de gaten te houden, dus als ik mij even hier niet meld geen zorgen...Ik ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 refu geslikt, en nog steeds droog, momenteel ook niet echt trek, maar ik zal wel allert moeten blijven! Maar geldt dat niet voor ons allen fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 aanpassing; 2x is overdreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Zo hij zit weer op z'n plaats en ik kan er weer een tijdje tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Refu de afgelopen dagen trouw ingenomen, maar blijf last houden van misselijkheid.Vandaag maar eens overleg met huisarts.Verder alles oke met mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Mijn Antabus heb ik gistermorgen netjes ingenomen. Ga het vanaf morgen s avonds doen. Dan kan er altijd iemand me op de vingers tikken als ik ze zou vergeten. S morgens zijn ze allemaal de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Heej Blondie:heart:Je zit op de refu-draad, dat had ik niet in de gaten meid.Gelukkig gaat het goed met je behalve die misselijkheid dan...?ik heb mijn ups en een paar downs gehad, dat zet ik op het pact-draadje.Als het te vaak voorkomt met die uitglijders dan ga ik toch overwegen om ook aan de refu te gaan.Weer eens overleggen met mijn huisarts...Maar we vechten door, want samen staan we sterk!Liefs, tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik heb de refu weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Hoe is t met Blondie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Refu zit er weer in.Doorslikken en de hoop dat de misselijkheid gaat verdwijnen.Schijnt een bijwerking te zijn de eerste weken.Alles beter dan drinken.Het effect is in ieder geval dat ik nu niet meer hoef te vechten tegen de gedachte om te gaan drinken.Het kan gewoonweg niet, en dat geeft bij mij veel rust in het koppie.Alles verder oke hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goed om te horen Blondie,want ik mis je een beetje.Ik hoop dat de misselijkheid snel weg isen je snel overweg kan met de refu.KCB;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 KCB ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Keep Coming Back:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Doe ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Ook ik zit aan de Antabus (200 mg per dag). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Geweldig Marc, heb je het ooit eerder geslikt?Je zal merken dat het een stuk rustiger in je hoofd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Goed van je Marcsamen met 400 mg ADBmoet het lukkenper dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 De Antabus heb ik ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden