bolletje Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 genomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Gabs, nog 4 dagen meid gaat je tellerstand weer een maandje omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ja Sha, dan sta ik op 8 maanden, dag per dag... het is wonderlijk enne... weer geslikt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Lieve Gabs vandaag je 8e maand ik zal je strijd niet vergeten die je hebt geleverd meid wat ben ik blij dat ik je vandaag mag feliciteren een welverdiende slinger voor je knokken en vechten tegen de drank :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: en plak er nog maar vele vele maanden en jaren aan vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Gabs het is wat zeg al zoooo lang, proficiat meis Hier heb ik hem weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Lieve Gaby, Gefeliciteerd meid! Het gaat niet vanzelf, maar je gaat toch gestaag door! Ik hoop je nooit in te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 DANK * DANK * DANK * :D ja, 8 maanden,dank voor de feli's, ik ben heel blij, al weet ik inmiddels dat ik 'pas' aan het begin sta van mijn nuchterheid, het is niet makkelijk en zonder het programma zou ik het niet redden, maar... het is wel de moeite waard, ik kan het een ieder aanraden!!! Vandaag neem ik de eerste niet! en refu weer geslikt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Nou ik vind 8 maanden méér dan een begin hoor een hele stevige basis vind ik dat en wetende hoe die basis ontstaan is en wat het je heeft gekost weet ik ook hoe een goed voorbeeld je bent en wat het je oplevert verdiende slingers dus :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gaya Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 dag mede-slikkers, de refusal heeft me zo ver als ik nu ben gebracht. ik weet dat ik het zonder niet red. Duss vanavond weer de longen uit mijn lijf lopen en morgen weer een refusalletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hai hardloper, slik jij dagelijks? een hele of halve? overigens Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Nou ja! Ben ik ruim een week helemaal vergeten het gevalletje te nemen! snel maar weer een kwart genomen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 slordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ja idd Gwen, beter opletten hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 O ik heb hem ook wel eens vergeten hoor maar vandaag lekker niet. Hier weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Weer genomen! Tsja, we vergeten allemaal wel eens iets. Toch zeer belangrijk dat niet te doen. Naarmate het stoppen langer is, komen de gedachtses van "ach, was het nou zo erg?" hier vaker weer kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ik slik nu om de twee dagen een halve, zondag geslikt, dus woensdag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 en weer geslikt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ik wou even melden dat het goed met me gaat. Ik had altijd gezegt dat ik een jaar niet zou drinken. Nu is me dat net niet gelukt maar goed. Ik heb inmiddels geprobeerd om weer eens matig te drinken maar dat is een ilusie. Ik heb nooit matig gedronken. Ik dronk of ik dronk niet en op het laats was het 'dronk'. Dus dat is geen succes, nu dus helemaal geen alcohol meer. Ik heb het idee dat ik steeds dichter bij 'mezelf' kom en dus meer slagingskans heb. Maar soms... Het zal me mijn hele leven wel blijven pesten, maar het is makkelijker dan in het begin en heb de herinnering aan de horror van mijn dilerium. Refu in de buurt houden en doorgaan. Voordelen zijn er zat, ga weer blij naar mijn werk. Train nog steeds elke dag en zie er uit als een actionhero. En mijn verandering straald uit naar andere mensen. Nu de kunst om het zo (droog) te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Denker :heart: ik vroeg me al af hoe het met je zou gaan denk dat het inderdaad goed is om steeds dichter bij jezelf te komen en daardoor het slagingspercentage ook hoger komt te liggen fijn dat je de refu bij de hand houdt en om je weer te lezen en hoe het met je gaat kom gerust even vaker binnen wippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ha die Denker fijn dat het goed gaat met je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Bij mij ook zo maar eentje erin steeds het gevoel dat ik drinken wil maar ik wil helemaal niet drinken lekker dubbel komt vast door al die drank die momenteel in huis staat iedere keer als ik de koelkast open doe kijken de biertjes me aan blij dat de wijn in de garage staat ook koud! ja rood of wit zou me nu niets uitmaken of bier...ook goed 9 maanden en ik heb het even heel moeilijk gatver, baal even flink van mezelf dat ik het niet zonder refu nu aan durf dan maar slikken hè heb ze ook niet voor jandokes in huis zullen we maar zeggen hmmm..schrijven werkt ook wel wat merk ik ja ga em nu toch maar slikken het woord 'drank' kan maar beter even uit mijn systeem zijn aanvull: uit pure ellende 2 stuks geslikt kan me nu niets meer gebeuren ben er ook achter dat het de samenloop van dingen is kan ze alle 3 niet veranderen alleen accepteren dus als de sodemieter aan de clean nu en gedachte op andere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden