Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje antabus gebruikt alleen ik heb een maagverkleining ondergaan (nu 2,5 jaar geleden) en daardoor word medicatie minder goed opgenomen door het lijf. De antabus werd niet voldoende opgenomen door mijn lijf om me daadwerkelijk ziek te maken als ik dronk. Dus ik dronk door. Na overleg met de dokter ben ik overgestapt op Naltrexon, maar hier had ik hetzelfde probleem, medicatie werd niet voldoende opgenomen door het lijf om me echt te helpen. 

Na weer een overleg waarin ik vroeg of ik niet een hogere dosis naltrexon kon slikken, wat niet kon omdat ik al de maximale dosis nam, is er besloten om naltrexon met antabus te combineren. Met als verschil dat ik de antabus dagelijks slik ipv 2 keer in de week. Dit lijkt wel te werken, heb sinds die verandering niet meer gedronken.

Zijn er meer mensen die beide middelen gebruiken?

Geplaatst

Ik dacht dat je natrexon kon gebruiken voor de Sint clair methode. 

dus dat het je zou kunnen helpen het bij een paar eenheden te houden ipv door te slaan?

(al ik weinig vertrouwen heb in deze methode)

was het ook niet zo dat als je natrexon gebruikte je ongevoelig/minder gevoelig voor opiaten bent dus ook voor bijvoorbeeld morfine?

lijkt me nogal een eng idee dat als je een ernstig ongeluk krijg en de pijnbestrijding werkt niet. 

ik heb met nalttexon geen ervaring en persoonlijk blijf ik er liever ver van weg geloof ik. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...