Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers

bolletje

Aanbevolen berichten

Tommie en als je je dadelijk sterker voelt, zou je misschien twee halven per week kunnen slikken. Ikzelf heb daar meer dan genoeg aan.
Als ik er iedere dag één of een halve zou nemen zou ik erg veel last van een ijzersmaak in mijn mond hebben, nu helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo'n zin om te drinken :angry:
maar toch maar de refu geslikt, weet dat ik het beter nu niet kan doen, maar aaaarggggggghhhhhhhhh.........
nu workshop, kom in het hier en nu Gabs..... concentreren, alles komt goed, is toch belachelijk dat je s'ochtends al aan bier zit te denken :devil:
pfff.... slaap slecht, malen,
maar dat wordt enkel erger als ik drink, dus niet doen ,

* even mezelf streng toespreken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een kwart antabus genomen.
Begin maar met elke dag een kwart, daarna misschien 3x in de week een halve.
Maar ik denk dat met elke dag slikken ik er beter mee bezig ben.
Wat blijft het toch moeilijk om helemaal niet te drinken en elke keer wanneer ik drink
kan ik niet meer stoppen, dus wordt altijd veel te veel en dan weet ik er de volgende dag
niet veel meer van.
Ben dus helemaal geen elke dag drinker.
Wordt er soms moedeloos van, maar ik weet zeker dat het een keer moet lukken.
Verder gaat het eigenlijk prima met me maar net die ene keer van teveel drinken kan
weer zoveel verpesten.
Relatie, vrienden, humeur.........................
Nou, vanaf nu alleen weer vooruit kijken, niet meer achterom.

Liefs Pip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Pip, welkom terug.
We gaan er weer voor hé? En inderdaad, eens zal het je lukken, als je maar nooit de moed laat zakken. In ieder mens zit de wil om een zo fijn en plezierig mogelijk leven te leiden, dat zit er nu eenmaal in. We moeten alleen leren om die weg op een goeie manier te bewandelen.
Ikzelf heb vanochtend weer een halve geslikt, dus weer een paar dagen rust in de tent.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He lieve Bol, goed om weer es wat van je te horen en ik heb het idee dat het goed met je gaat.
Super hoor meis.
Ik heb mn antabus weer ingenomen dus hier ook rust in de tent.
Heb me ook aangemeld voor de internetbehandeling, dit heb ik nog niet eerder gedaan.
Ben nog steeds strijdvaardig, maar krijg er wel steeds meer moeite mee, vooral omdat ik
al zooooooooooo lang bezig ben om er vanaf te komen.
Tuurlijk heb ik heel erg veel tijden gekent waarin alcohol geen rol speelde.
Maar op een of andere manier steekt het steeds de kop weer op.
Ben er nu weer een relatie door kwijtgeraakt en geef hm es ongelijk he?
Ik ga er vanuit dat het goede gevoel bij mij weer terug gaat komen, het duurt altijd
een paar dagen om een terugval te verwerken, tenminste bij mij.

Ik blijf hier wel schrijven...........

Pip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry gisteren geslikt. Vergeet steeds te melden maar ik ben een trouwe slikker op di/do/zo. Laat me ook controleren door P.. Goed voor mij en goed voor zijn vertrouwen. Meestal ben ik hem voor.Verzet me innerlijk nog altijd wel nog tegen de Anta maar weet ook goed dat dit het beste is voor mij. Alcohol zou slechter voor mij zijn als dit pilletje 3x in de week.B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...