Maja Geplaatst 20 december 2025 Rapport Geplaatst 20 december 2025 Telefoon zoek na kerst sing along in Zoetermeer. Uiteindelijk gevonden… Te laat bij de halte, maar met kerststol en roomboter… Breng het je met de bus na @Fonny!! lady jane en Fonny reageerden hierop 1 1
flavieke Geplaatst 20 december 2025 Rapport Geplaatst 20 december 2025 ik neem baclofen viatris volgens de bijsluiter een spierontspanner is dit de medicatie die jullie bedoelen
Maja Geplaatst 23 december 2025 Rapport Geplaatst 23 december 2025 In overleg met arts besloten te stoppen met de bus. 😘 @Fonny💪 Fonny, renaldo61 en lady jane reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 24 december 2025 Rapport Geplaatst 24 december 2025 14 uur geleden zei Maja: In overleg met arts besloten te stoppen met de bus. 😘 @Fonny💪 Ik denk dat dit een verstandige beslissing is. Je kunt verder zonder de bus te nemen, daar ben ik van overtuigd.
flavieke Geplaatst 25 december 2025 Rapport Geplaatst 25 december 2025 ik heb m mijn psychiater gebeld en na mijn opname gaan we terug antabuse instellen ik nam gelullen van 25 mg maar daar kon, ik op drinken zonder ziek te zijn we gaan nu gelullen laten maken van 400 mg en daar durf ik echt ni op te drinken ik moet iets doen na mijn opname of ik begin terug te drinken
flavieke Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 ik heb m mijn psychiater gebeld en na mijn opname gaan we terug antabuse instellen ik nam gelullen van 25 mg maar daar kon, ik op drinken zonder ziek te zijn we gaan nu gelullen laten maken van 400 mg en daar durf ik echt ni op te drinken ik moet iets doen na mijn opname of ik begin terug te drinken
renaldo61 Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 1 uur geleden zei flavieke: ik heb m mijn psychiater gebeld en na mijn opname gaan we terug antabuse instellen ik nam gelullen van 25 mg maar daar kon, ik op drinken zonder ziek te zijn we gaan nu gelullen laten maken van 400 mg en daar durf ik echt ni op te drinken ik moet iets doen na mijn opname of ik begin terug te drinken Zijn dat standaard verpakkingen van antabuse of niet?
flavieke Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 1 uur geleden zei renaldo61: Zijn dat standaard verpakkingen van antabuse of niet? de standaard dosis is 400 mg ze gaan gelullen laten maken van 400 mg daar durf ik echt ni op te drinken ik ben eens 6 maanden nuchter geweest en eens 8 maanden toen nam ik 400 mg per dag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden