Baskeman Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september Ook ik voor de eerste keer Antabus ingenomen. vanaf nu elke maandag en donderdag, dus donderdag mag ik weer 😁💪 lady jane, Fonny en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober 19 uur geleden zei Baskeman: Ook ik voor de eerste keer Antabus ingenomen. vanaf nu elke maandag en donderdag, dus donderdag mag ik weer 😁💪 👍👍👍👍👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 3 oktober Rapport Share Geplaatst 3 oktober Donderdag!! Busdag!!! Maja en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 oktober Rapport Share Geplaatst 3 oktober Hier ook: donderdag busdag!! Fonny en Baskeman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 oktober Rapport Share Geplaatst 4 oktober Vrijdag!!! Antabus-dag!! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 oktober Rapport Share Geplaatst 4 oktober 3 uur geleden zei Fonny: Vrijdag!!! Antabus-dag!! 👍👍 Fonny en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 oktober Rapport Share Geplaatst 7 oktober Maandag!🥳busje komt zo!! Baskeman en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout2 Geplaatst 7 oktober Rapport Share Geplaatst 7 oktober Ook net weer op Fonny, Zbb en Baskeman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 7 oktober Rapport Share Geplaatst 7 oktober Zit er weer in 😀 Zbb en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 oktober Rapport Share Geplaatst 8 oktober Maandag hier ook antabusdag geweest ☺️ Zbb, Baskeman en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 oktober Rapport Share Geplaatst 10 oktober Donderdag is antabuse dag😄 Baskeman, Zbb en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 10 oktober Rapport Share Geplaatst 10 oktober Ook hier weer erin 😃 Maja, Zbb en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober Vrijdag...jahoor...dat was 'm weer!!🥳 Zbb, Maja en Baskeman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 oktober Rapport Share Geplaatst 14 oktober Maandag!!!🥳 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 oktober Rapport Share Geplaatst 14 oktober 9 uur geleden zei Fonny: Maandag!!!🥳 Joehoe!! Hier ook 😄 Zbb en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 15 oktober Rapport Share Geplaatst 15 oktober Hoi! Kan ik mij hier ook melden? Ik heb vandaag mijn eerste antabus ingenomen. De eerste 3 dagen een hoge dosis en daarna 2 keer in de week. Voor mij is dit op dinsdag en donderdag Liefs, okkie Maja, lady jane en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober Mooi zo Okkie!!👍🥳 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober Okay, ben ik heel stom als ik antabus wil 'testen? Dus kijken wat het doet? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober 56 minuten geleden zei Okkie: Okay, ben ik heel stom als ik antabus wil 'testen? Dus kijken wat het doet? Zeker niet doen. Maar ik ben niet echt de geschikte persoon om daarover advies te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober 13 uur geleden zei Okkie: Okay, ben ik heel stom als ik antabus wil 'testen? Dus kijken wat het doet? Ik kan je zeggen dat je je echt niet lekker ga voelen. en bovendien is het een mega aanslag op je lichaam om bij de antabus te gaan drinken. ik raad het je aan niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober 13 uur geleden zei Okkie: Okay, ben ik heel stom als ik antabus wil 'testen? Dus kijken wat het doet? Ja. Wil je wel echt stoppen als je hier vraagt of je de achterdeur open kunt zetten. De drank vernielt jou al genoeg. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober 20 uur geleden zei Okkie: Okay, ben ik heel stom als ik antabus wil 'testen? Dus kijken wat het doet? Als je er op z'n minst maar voor zorgt dat er iemand in de buurt is die hulp kan inroepen als het helemaal mis gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober Zit er weer in 😊 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober Hier ook antabus genomen 😄 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 18 oktober Rapport Share Geplaatst 18 oktober Hier niet getest, vond het heel te eng. Wat is het grootste voordeel voor jullie van het gebruik van dit middel? Voor mij is het denk ik de keuze die weggenomen word. Het kán gewoonweg niet meer. Al blijf ik het vreemd vinden hoe ik aan het middel gekomen ben. Ik was bij de psycholoog van de huisarts en vroeg of er een middel was, ja dat was er en ik kon dat bij de huisarts navragen. Dus ik belde de assistent en vraag naar refusal/antabus, moet ik daarvoor langskomen? Ze zou het op de agenda van de arts zetten. Krijg ik ineens een mailtje met daarin 'u kunt uw medicatie ophalen uit de kluis'. Huh? Ja dit was dus de antabus. Ik heb heel de arts niet gezien Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden