Zbb Geplaatst 28 juni Rapport Share Geplaatst 28 juni Hier de antabus ook weer ingenomen lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 juli Rapport Share Geplaatst 1 juli Maandag...Busje komt zo!!!👍 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 juli Rapport Share Geplaatst 1 juli Hier ook weer veilig Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 juli Rapport Share Geplaatst 5 juli Vrijdag....daar komt ie weer!!👊👍 Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 juli Rapport Share Geplaatst 5 juli Hier ook weer geslikt wat vind ik die bruistabletten smerig maarja beter dan ziek zijn van de drank. Maja en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 juli Rapport Share Geplaatst 5 juli Gisteren (donderdag 4 juli) ook ingenomen. Vergeten te posten☺️ Fonny en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juli Rapport Share Geplaatst 8 juli Maandag= Busdag👍 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 juli Rapport Share Geplaatst 8 juli Ook geslikt,onder toezicht verlopig. als extra stok achter de deur. lady jane, Fonny en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout2 Geplaatst 9 juli Rapport Share Geplaatst 9 juli Ik heb 'm net ook weer ingenomen. Al moest ik mezelf nu wel even extra motiveren. M'n reptielenbrein was gisteravond al begonnen met me proberen over te halen 'm vandaag niet te nemen. 's ochtends is het realisme en gezonde verstand natuurlijk wel sterker dan in de avondmodus, maar toch. Het was verleidelijk. Want EK en zo, lekker gezellig. Maar goed, even een krachtige voicerecording voor mezelf ingesproken om terug te luisteren als antidote voor als het nodig is, en dat gaat wel helpen, weet ik zeker. Zbb, lady jane, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 juli Rapport Share Geplaatst 9 juli Hier ook gisteravond ingenomen. Zbb, Fonny en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli Vrijdag....busje komt zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli Hier ook weer Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Maandag!! Niet vergeten!! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 juli Rapport Share Geplaatst 19 juli Vrijdag=Antabus-dag....👍 we begonnen met 3, ben ik nu de enige? lady jane en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli Rapport Share Geplaatst 19 juli @Dune, @Maja @Zbb houden jullie het kwartet in leven? Zo zonde als dit stopt hier! Fonny en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 juli Rapport Share Geplaatst 19 juli (bewerkt) Oeps! Ja @Fonnyen @lady jane: gisteravond heel laat antabus ingenomen. Maar vergeten te posten. Ik beloof beterschap. ☺️ mijn busdagen zijn maandag en donderdag 19 juli bewerkt door Maja Aanvulling Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 juli Rapport Share Geplaatst 19 juli @Zbb, @Strijkbouten @Dune: ook proberen weer trouw te melden (en te slikken)? Zo houden we elkaar op de been lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli Rapport Share Geplaatst 19 juli zo lang je niet vergeet in te nemen is er niets aan de hand gelukkig @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 juli Rapport Share Geplaatst 19 juli 1 minuut geleden zei lady jane: zo lang je niet vergeet in te nemen is er niets aan de hand gelukkig @Maja Daar heb je gelijk in @lady jane! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 juli Rapport Share Geplaatst 20 juli Ik heb een terugval lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 20 juli Rapport Share Geplaatst 20 juli 26 minuten geleden zei Zbb: Ik heb een terugval Hoe lang , moet recent zijn en kun je het beperken tot dit weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 juli Rapport Share Geplaatst 20 juli 58 minuten geleden zei Zbb: Ik heb een terugval Bewust geen antabus genomen Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli Rapport Share Geplaatst 22 juli Maandag=Busdag👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 juli Rapport Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Maandag was en is busdag. Covid zorgde voor vertraging van melden. 23 juli bewerkt door Maja Aanvulling Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 23 juli Rapport Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Op 19-7-2024 om 13:21 zei Maja: @Zbb, @Strijkbouten @Dune: ook proberen weer trouw te melden (en te slikken)? Zo houden we elkaar op de been Hoi, Ja, ben nog op de bus. Alleen dit forum zit niet zo heel erg in mijn systeem om dagelijks te bezoeken. Maar zal het weer proberen. Ook aan het stoppen met roken nu. Dit gaat zo heerlijk veel geld besparen! 23 juli bewerkt door Strijkbout Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden