Maja Geplaatst 26 maart Rapport Share Geplaatst 26 maart Nu pas thuis, lang leve de file. Meteen de bus genomen. Kan het niet misgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 maart Rapport Share Geplaatst 27 maart Jahoor....daar gaat de bus weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 maart Rapport Share Geplaatst 28 maart busje gepakt vandaag Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 maart Rapport Share Geplaatst 29 maart Bus genomen vanavond Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 april Rapport Share Geplaatst 1 april Goedemorgen lieve Frummers, de bus komt er weer aannnnen ik pak hem inmiddels de 60 dagen en de 2 maanden voorbij. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 april Rapport Share Geplaatst 1 april Hoppaaaaa!!! Daar ging 'ie weerrr!!! Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 april Rapport Share Geplaatst 1 april 5 uur geleden zei Dune: Goedemorgen lieve Frummers, de bus komt er weer aannnnen ik pak hem inmiddels de 60 dagen en de 2 maanden voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 april Rapport Share Geplaatst 1 april Haha Fonny, in een oogwenk hè?! Zo snel als dat gaat Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 april Rapport Share Geplaatst 1 april Volgens mij hebben wij nu een kwartet toch? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 april Rapport Share Geplaatst 1 april Ja, je hebt gelijk! Met zijn vieren vullen we trouw het draadje aan met onze busberichten. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 april Rapport Share Geplaatst 1 april Bevalt het jou ook zo goed Maja? Lekker hè die rust. Weg met dat eeuwige stemmetje, zal ik wel, zal ik niet….. kan niet! Punt! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 april Rapport Share Geplaatst 1 april @Zbb hoe gaat het nu met je? Vraag het even hier omdat ik dit als ‘ons hoekje’ van het forum beschouw… hoop dat je oké bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 april Rapport Share Geplaatst 2 april (bewerkt) Bus mag afgevinkt. Zit er in! En ja @Dune ik ben blij dat ik zo meer rust in de kop heb. Gedachte popt nog best vaak op, maar onderhandelen hoeft niet meer. Simpelweg omdat het niet kan. Dat heb ik in mijn huidige wankelige bestaan nodig. 2 april bewerkt door Maja Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 april Rapport Share Geplaatst 3 april Woensdag = Busdag Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 april Rapport Share Geplaatst 4 april (bewerkt) De laatste tijd overvalt me de gedachte, als ik hem nu één keer oversla dan kan ik eens drinken, gewoon 1x en dan weer verder met de bus…. wat een onzin!!!!!!!! ga ik natuurlijk niet doen, maar waarom heb ik de gedachte? Vind ik niet fijn. Maar het is er wel. Spoel dan mijn film vooruit en weet dat ik het echt niet ga doen. maar wilde dat ik dat niet dacht, maar je denken zet je niet zomaar stop. ik neem hem zo hoor, dat weet ik zeker, zo geen zin in die oude cirkel. op naar 70 dagen 4 april bewerkt door Dune Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 april Rapport Share Geplaatst 4 april That’s the spirit @Dune! Volhouden, je gaat zo goed! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 april Rapport Share Geplaatst 4 april Net ingenomen hoor Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 april Rapport Share Geplaatst 4 april 30 minuten geleden zei Dune: Net ingenomen hoor Top! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 april Rapport Share Geplaatst 5 april Laat gegeten, dus laat busje genomen. Maar zit er in! Beetje rust in mijn overuren makende hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 april Rapport Share Geplaatst 5 april @ZbbHaak je aan? Jij bust toch ook op vrijdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 april Rapport Share Geplaatst 7 april (bewerkt) Ik wou dat wondermiddelen als Anatbuse voor mij ook een uitkomst zou kunnen bieden. Ik nam dat dagelijks bij de huisdokter (verpleging). Maar mee moeten stopen omdat ik daar te dikwijls dronken aankwam. Ik moet het zonder wondermiddelen proberen te doen. Schrijven hier helpt me wel. 7 april bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 7 april Rapport Share Geplaatst 7 april Is het dan misschien niet handig om dat nog een keer te proberen Claudius? Als extra stok achter de deur. Hoe kan je trouwens dronken aankomen als je elke dag Antabus neemt? Was je dosis dermate laag dat je niet al na een paar slokken alcohol op tilt sloeg? Sorry als ik te nieuwsgierig ben! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 april Rapport Share Geplaatst 7 april 1 uur geleden zei Claudius: Schrijven hier helpt me wel. @Claudius, blijf hier vooral schrijven als jou dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 april Rapport Share Geplaatst 7 april 6 uur geleden zei billy1981: Is het dan misschien niet handig om dat nog een keer te proberen Claudius? Als extra stok achter de deur. Hoe kan je trouwens dronken aankomen als je elke dag Antabus neemt? Was je dosis dermate laag dat je niet al na een paar slokken alcohol op tilt sloeg? Sorry als ik te nieuwsgierig ben! :-) Ik vroeg mij dat ook af @Claudius. En waarom het nu niet opnieuw met antabus proberen en deze keer serieus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 april Rapport Share Geplaatst 8 april Maandag=Busdag!!! Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden