Yvonne Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Goedemorgen frummers, Nog geen zonnetje nu, maar wat niet is kan komen... Eerst maar eens een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Goedemorgen Yvonne, hier een waterig zonnetje. Na een onrustige nacht straks maandelijks overleg maar eerst de kinderen klaar zien te krijgen voor school na 2 weken vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Goeiemorgen lieve allemaal Heb me voor de afwisseling 8 uur geslapen...... heerlijk. lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Goedemorgen, fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Goedemorgen allemaal..daar gaan we weer...dag één Dagpact: Fonny lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 toch niet gedronken @Fonny? goeiemooiemorgen frummers het mist hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 ja dus, wat jammer @Fonny je ging zo goed sterkte met de wederopbouw Tine en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 DAGPACT Fonny Beatrix Ties Dag 4 hier, geef mezelf heel even om de dromen, zweet aanvallen en angsten op te vangen en dan ga ik aan het huishouden. Man van verhuisbedrijf komt langs vanmiddag en het is een enorme rotzooi hier, iedereen fijne dag gewenst, @Fonny hou je taai! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Dank je Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Goedemorgen, nieuwe week, nieuwe kansen. DAGPACT Fonny Beatrix Ties Freekie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Morgen! Goedemorgen, nieuwe week, nieuwe kansen. DAGPACT Fonny Beatrix Ties Freekie Pytje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Een hele goede morgen allemaal, de ergste mist is nu een beetje aan het optrekken. Vanmiddag lunch afspraak met mijn oude wandel vriendinnen. Weer even heerlijk bij kletsen. We zijn allemaal fiks ouder aan het worden, en daarbij de bij behorende kwalen en kwaaltjes. Toch veel zin in, en misschien ook nog even lekker wandelen Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Ik schrijf me in voor het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Dagpact ; Fonny Beatrix Ties Freekie Pytje Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2023 Slaap lekker frummers, morgen begint voor mij dag 5 alweer, maakt dat ik met een goed gevoel ga slapen zo! lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden