Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Huh??? Vrijwillig of gedwongen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Wow, en wat was het 'verkoopmotief' dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ohhh wat erg.. Ik ben met Gaby in de war. Die heb ik al een hele tijd niet gezien... Sorry Gwen ik bedoelde dus Gaby maar die was niet jarig... Heeee Hannah Ik wilde je bijna op t wie missen we draadje zetten en nu lees ik je hier:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Wat een mooi bericht Gula. Het maakt me gewoon blij om te lezen hoe het jou vergaat nu en hoe je alles op de rit hebt gekregen / aan het krijgen bent... Wat heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Mooi om je te lezen Gula, welkom terug!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Zeker weten Hannah Hier is niets onmogelijk:D Mooi om te lezen Gula Thats the spirit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Gula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Fijn je zo te lezen Gula en ik herken er de waarde van vrijwillig werken in:present: het levert vaak meer op dan het kost en dubbelop: richting jou en hen voor wie je wat doet, mooi he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik ben Marika al een tijdje kwijt. Waar zou die nou zitten. Joehoe Marika waar ben je?????? Nien heb je het gelezen? Er is weer een meeting op komst. Hoop dat je tegen de tijd dat wij die gaan houden, weer terug hier bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 JAAAAAAAPPPPPPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 Marika is weer boven water zag ik, nou Jaap nog dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 Was Jaap niet kamperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2013 Vlaamzzmeizje ik zag dat je me miste. Lief van je. Met mij gaat het heel goed. Jij hebt weer een verplichte vakantie zie ik. Nu mis ik jou dus weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2013 VM, bb en A3, kom op, nog even en jullie zijn weer terug!!! Jullie worden gemist!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Ik was al eventjes uitgekampeerd hoor, maar laat jullie even wennen, want ik ben straks drie weken weg. Wat zal dat zalig zijn, voor mij, maar misschien ook wel voor jullie hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Jaap, wat is straks. Vertel, alleen wennen is niet genoeg. Typefoutje; Voortaan eerst de dagdraad lezen voor ik hier reageer :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Sorry? Maar ik zal het concreet maken, vrijdag ben ik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Jaap, we missen je nu al! Geniet ervan, je hebt een enerverend jaar achter de rug, zo te lezen, dus heb je dit verdiend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Ik mis Jaap! Maar ik begrijp dat hij een verplichte vakantie van drie weken heeft:-) Hannah mis ik ook! Wanneer open je pagine 100 op het donderdags onzinhoekje? Kunnen we eindelijk weer eens verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Hij verdient die eer ind ook. Ik mis Adam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Rosa, ik weet of de partner van hem heeft verplicht... maar volgens mij is hij geheel vrijwillig op vakantie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Weet ik wel hoor, Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 Oh, das mooi, dan weten we het allebei:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Gula, Wat lief van je! Ik lees elke dag mee, maar het ging een tijdje niet heel goed. Ook niet heel slecht hoor, maar gewoon een beetje middelmatig. Ik ben niet tevreden met hoe ik het doe. Ik weet zeker dat er een dag komt dat de knop om gaat. Ik lees jouw verhaal ook altijd en krijg daar inspiratie van. Das mooi en de bedoeling van het forum, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Gunn... lees je nog wel eens mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden