Yvonne Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Om nog even terug te komen op Fleurtje. Ik meen dat Jan vroeg of zij nog steeds een ban had: Ja, Fleur heeft een eeuwige ban. Zij zal hier dus echt niet meer terug komen Jan. Maar het gaat gewoon heel goed met haar. Sinds haar ban leest ze hier niet meer mee. (En dat is denk ik maar beter ook, ik weet namelijk uit ervaring dat het vreselijk is als je heel graag ergens op zou willen reageren en je kunt het niet..) Maar ze heeft me wel gevraagd hier de groetjes te doen. Bij dezen dan. En Gunn... ik hoop zo dat het goed met hem gaat. Maar ik ben bang dat het helemaal foute boel is. Of hij zou ook een heel lange ban moeten hebben gekregen. Dan is hij dus simpelweg niet in staat om iets van zich te laten horen. Dat is het ellendige met die bannen, er wordt geen openheid van zaken over gegeven en de banneling zelf is niet in staat om het te melden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 lieve groeten aan Fleur Yvon:heart: en ik heb er lang over gedacht of ik dit kan schrijven maar met Gunn gaat het echt niet goed. Hij zal tzt hopelijk zelf hier meer over schrijven, ik hoop oprecht dat hij snel terugkomt hier. Ik heb hem doorgegeven dat hij gemist wordt hier en meer kan ik niet doen helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Yvonne, bedankt voor de update! Oke Fleur dus nooit meer hier! Maar goed, zal wel een reden hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ze kan toch achter een proxy gaan zitten als ze weer mee wil doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ach wat vind ik dat triest te lezen Jane, Ik was er al bang voor, maar als je het dan bevestigd ziet dan... dan hakt het er toch nóg meer in. wat hoop ik dat hij toch weer op gaat krabbelen. Dat hij hopelijk wat meer vertrouwen zal gaan krijgen. Ik gun hem zo dat ook hij simpelweg van kleine dingen kan genieten. Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Originally posted by: DennisZe kan toch achter een proxy gaan zitten als ze weer mee wil doen?quote> Volgens mij kun je als beheerder van een forum proxy weigeren Dennis. Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar er is iets mee. Daarnaast is het helemaal niks voor Fleurtje om de kluit op een dergelijke manier te belazeren hoor. Fleurtje is er eentje van het open vizier. Nee, tis jammer, maar eeuwig is eeuwig bij Tactus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Nou, dat zou ik weleens willen zien. Nog nooit heeft iemand mij waar dan ook kunnen permabannen. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik me zo keurig gedraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Had???? Vrije dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Lidia, hoest met je pootje? Hoop dat je weer wat kunt tikken binnenkort. sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Marika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 ja ik ook MARIKA:heart: ik hoop dat je op tijd een maatje vond en dat die misschien hier iets mag plaatsen namens je. zet m op meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 JA!! Marika!! Hoewel ik toch nergens iets kan terug vinden dat tot een ban zou kunnen leiden. Misschien (ik hoop het) is ze wel gewoon een weekje gaan camperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Jane, ook van mijnentwege aan GUNN... HIJ WORDT GEMIST!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Beter gemist als VERmist ! maar het blijft vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Had heb idd. vrije dagen, dus druk. En daarvoor 'n ratedrukke week nachtdienst. Wor out. Alles is wel, hoor. GUNN!!!!!! Groet 'm van me, Jane, als je wilt. En wens 'm geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 geluk? waarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Met alles, Jane. Met z'n niet drinken, z'n gezondheid, noem maar op. Maar voornamelijk met z'n staat van welbevinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Idd..; ik hoop vooral zijn gezondheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Octavia hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik mis Marika al een paar dagen, heb het sterke vermoeden dat zij een ban heeft. Ik heb Tactive gevraagd of zij mijn mailadres aan haar willen doorgeven zodat Marika, als zij dat wil, contact met mij kan opnemen. Dat werd uiteraard geweigerd. Vandaar dan maar hier 'in the open' : * Mocht je behoefte hebben aan contact Marike, dan weet je me nu te vinden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Yvonne, als ze je mailt mag je haar (als ze dat wil) mijn mail adres ook geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Originally posted by: AgnietaMaar de hond is belangrijk.Kots, kots en kots.quote> "die van de buren"(sorry kon t nie laten...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2013 Agnieta en VM. Graag een duidelijke uitleg van wat jullie hiermee bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2013 Maar weer ff doen waar de draad voor is... Gwen van harte gefeliciteerd. Ik mis je en ben rete nieuwschierig hoe het met je gaat! Is t terugval of zo druk met aa dat je andere prioriteiten hebt?? Ik ga van het laatste uit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2013 Gwen post wel op haar AA-draadje voor zover ik weet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden