lady jane Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 en was ook al weer terug later haha Knuffie van harte met je 45e verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2015 Rapport Share Geplaatst 23 december 2015 Tatumtijd voor een updateje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 A3 Al was het maar omdat ik een redelijke weerlegging heb gevonden voor 1. a3 1. a3, Pc5 2. ..., Pb8 Maar ook omdat ik de soms afwijkende meningen mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 vlokje ook nog niet gezien of gemeld toch? vreemd. zat in het zogenaamde karretje erachteraan met mij, aangezien we niet zo zeker waren van onszelf om op de grote slee mee te gaan zeg maar. vlok, als je leest, ik hoor graag van je, leila lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 ik ook Vlok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Ik ook Vlok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Blekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Hummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Fijn dat je er weer bent Vlok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 misschien een soort van loslaten van de spannende tijd Vlok fijn dat je er weer bent hier huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Jen ik zou zo graag eens wat van je horen. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2016 Ik stond net mijn nieuwe pan te wassen. Niet met heet zout, want anti-aanbak. Heb wel al een keer flink mijn klauwen gebrand aan heet zout. Ploffie al een tijd niet gezien als ik me niet vergis. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 jowan Hummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 jowan was toch elke dag hier, op reis of niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Ja. Hij haakte af rond de jaarwisseling maar zei toen wel dat het tijdelijk zou zijn. (Kortom jowan, als je dit leest, misschien tijd om weer mee te gaan doen? Je wordt gemist). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 jowan?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Proud Mary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 jOwan.. misschien kunnen we je "lokken" met Jowan? Ach, ik denk dat je dit draadje niet leest. Maar tóch.... tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Naast bovengenoemden heb ik Ververder al een tijdje niet gelezen Ververder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Kabouter heb ik ook al een tijdje niet meer gezien :-) Even serieus: jowan: what's up? Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Blondie, we gaan opslomen hoor... Doe je mee? Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden