lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 je bent toch ook niet weg? miss boemerang! (in fam.opstellingen heeft de afwezige vaak de grootste plaats:heart:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 MarQ, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dinah, ik zag tobbertje vandaag wel even ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Steunbeertje, Beertje en Lidia... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Snoeperdewoep...... ik wil morgen verse koffie van je want ik heb ochtenddienst en jouw koffie is het lekkerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Slijmjurk Snoep heeft vast zand in haar broek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Originally posted by: ShahireSnoeperdewoep......ik wil morgen verse koffie van jewant ik heb ochtenddienst en jouw koffie is het lekkerst quote> Najaaaaaaaaaaa.... tssssss, hoe vaak heeft Snoep wel koffie gezet hier dan?Mopperen, mopperen en nog eens mopperen... dat deed ze altijd. Dat de douche niet schoon genoeg was, dat de koffie er nog niet was, dat de douche bezet was, dat Sha croqs had gekocht... Hoeveel betaalt ze jou hiervoor Sha? Ff met de billen bloot hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 (Maar ik mis haar wel hoor, onze Snoep) ... shhhht, niet verder vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Vonneke, ik denk niet dat ze hier vaak koffie heeft gezet denk dat ze liever aanschuift bij de koffie als die klaar is maar thuis zet ze natuurlijk wel koffie en niet verder vertellen maar die croqs is zeker weten jalouzie dat kan natuurlijk niet anders hè en ach dat gemopper 's morgen komt vast door een ochtendhumeurtje (maar ik zal niet verder vertellen dat jij haar ook mist hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Zeker weten dat ze jaloers is.... ik verdenk haar er trouwens van zelf ook diverse paren in de kast te hebben staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Spijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Als een hamer het enige gereedschap is waarover je beschikt, ben je geneigd ieder probleem als een spijker te zien. Spijkers op laag water zoeken. De spijker op de kop slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Teveel te lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik mis Ans nog steeds. Ben erg benieuwd naar hoe het met haar gaat. Altijd toch wat onprettig als iemand weg blijft dus als je nog mee leest Ans, kom a.u.b. weer. Als je terug gevallen bent, kom a.u.b. hier zodat je er niet alleen voor staat meis. We zijn mensen dus kunnen en mogen fouten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Treesje, hoe gaat 't met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ja idd. aan Treesje zat ik ook vandaag nog te denken. Ze zal het wel druk hebben want het toeristen seizoen zit eraan te komen. Ook Esperanza! En Zonnetje, maar die komt vast weer wel es binnen springen. (Zon als je leest, je weet t he, ik kom op bezoek! Ik ben je e-mail adres kwijt dus als je hier nog es leest!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ja, Esperanza! We missen je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Pippie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Pippie?? (oeps...dubbel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Sofie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 HannahI:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Hallo Dinah en anderen:) Lief dat je naar me vroeg Dinah! Met mij gaat alles goed. Ik ben nog steeds erg blij dat ik me indertijd hier bij het forum heb aangemeld. Ik drink nu al anderhalf jaar niet meer en dat bevalt erg goed. Ik heb zelden trek en als ik trek heb denk toch geen haar aan mijn hoofd erover om er eentje te nemen. Op het forum kom ik niet meer zo vaak omdat ik merk dat ik dan meer met alcohol bezig ben en dat wil ik niet. In die zin kom je er denk ik nooit meer van los, maar zoals het nu is vind ik dat prima om mee te leven. In die zin blijf je denk ik inderdaad je hele leven lang alcoholist. Verder gaat het ook goed in het leven:) Ik werk, heb het druk met mijn gezin en geniet van de dingen die op mijn pad komen... Alle goeds:present: En nu ik er toch ben....eens even bij de ditjes en datjes neuzen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ik mis Shoegal, de benjamin van het forum, spijtig genoeg al een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden