Spring naar bijdragen

Woensdag 8 Februari


chrisjelief

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei lady jane:

heb je al geprobeerd op zoń moment op je matje te gaan staan een minuut of 20?
Staat als advies in de omschrijving. Goed dat je stand houdt verder @Spirit

Ja,ook al geprobeerd.In zo'n situatie helpt dat dan niet.Ik ben dan te hyper.

Mijn hoofd zit dan vol.Niet alleen met ellende en verdriet, maar ook veel ideeën, muziekjes, teksten.Had ik maar zo'n uitknopje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei rapilos:

 

ik heb de app. van Michael Pilarczyk 
Dat kost 39.50 per jaar, maar ik vind dat het dik waard

 

@rapilosDank voor de tips. Probeer zelf iedere dag te mediteren, maar merk dat ik er niet altijd de rust voor kan vinden. Soms best lastig ook met gezin, hond en werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat spijkermatje doet pijn! Ik hou het geen minuut vol joh! Maar als ik lees dan is het dus doorzetten .. 

Wat gebeurt er?

⏱️ 0-20 sec. Oh dit doet zeer! Moet dit nu zo fijn zijn? Die spijkertjes zijn echt scherp!

⏱️ 20-60 sec. Je lichaam stimuleert de doorbloeding en zorgt ervoor dat het warm wordt op de plek waar je de mat gebruikt.

⏱️ 1-2 min. De pijnprikkel en de warmte zorgen ervoor dat het eerst kan aanvoelen alsof je bent verbrand door de zon. Focus op jouw ademhaling en houd vol.

⏱️ 2-6 min. Er kan een tintelend gevoel ontstaan, soms ook jeuk.

⏱️ 6-8 min. Jouw natuurlijke lichaamsontspanning neemt het over. Het relaxen kan beginnen.

⏱️ 8-20 min. De natuurlijke doorbloeding is gestimuleerd, je spieren zijn ontspannen, de spanning gaat langzaam jouw lichaam uit. Er ontstaat een ontspannen en relaxed gevoel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De poem van Vyasa is erg moeilijk om te beghrijpen voor mij.
De Mahabharata / Bhagwat Gita (groot India / goddelijk lied)
Peter Green heeft heeft hier een schitterende film over gemaakt.
Met acteurs van over de hele wereld.
Alleen de rol van Draupadi, getrouwd met de vijf Pandava brothers, wordt gespeeld door een Indiase vrouw.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo lees wat voor medische begeleiding @Roberto al jarenlang krijgt zal zijn bijdrage aan het ziekenhuisverblijf van Donder nihil zijn, denk ik dat zijn kosten die van Donder nog wel eens zouden kunnen overstijgen.... 
Ik vind het sowieso een lullige opmerking. 

bewerkt door Yvonne
toevoeging en weggevallen letter erbij.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Adri02:

Natuurlijk is het een lullige opmerking, maar wat het grotere financiële plaatje betreft klopt'ie wel.

Behalve dan dat het verblijf ook op kosten van Roberto zou zijn, want waarschijnlijk is de premie van zijn eigen zorgverzekering al niet toereikend voor hemzelf.... 
Maar genoeg hierover wat mij betreft, ik blijf het een rotopmerking van Roberto vinden.
En ik wens niemand de situatie toe waar @Donder zich nu in bevindt. 
Ik hoop dat hij snel weer genoeg opknapt om naar huis te gaan en dat de therapie goed gaat aanslaan... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Yvonne:

Behalve dan dat het verblijf ook op kosten van Roberto zou zijn, want waarschijnlijk is de premie van zijn eigen zorgverzekering al niet toereikend voor hemzelf.... 
Maar genoeg hierover wat mij betreft, ik blijf het een rotopmerking van Roberto vinden.
En ik wens niemand de situatie toe waar @Donder zich nu in bevindt. 
Ik hoop dat hij snel weer genoeg opknapt om naar huis te gaan en dat de therapie goed gaat aanslaan... 

Precies dat, helemaal met je eens

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Roberto:

@Donder, wil je weten wat ik maandelijks betaal aan zorgverzekering?
En de rest hier?
Op onze kosten kun je nog best een weekje langer in het ziekenhuis blijven.

Je betaald bijna niks aan de zorg met alle toeslagen. Ja dat jij onzin dingen nodig hebt voor je gemoedsrust is wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...