Emmy Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemorgen (kan nog net ), @Dondergefeliciteerd met je half jaar! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemiddag, ben weer aan het opkrabbelen. Maar flink ziek geweest. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 2 uur geleden zei niks: Goedemiddag, ben weer aan het opkrabbelen. Maar flink ziek geweest. Ai @niks, niet fijn . Wat had je ? Griep? Gelukkig dus weer aan de betere hand niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Lekker gezwommen en een bieb-boek naar vriendin gebracht ff binnen voor een kop koffie, werd samen lunchen en wandelen 4 uur later weer thuis, en een onverwachte heerlijke middag zo. beterschap verder @niks Francoise en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Buikgriep @Francoise en nog steeds niet fit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Zojuist zei niks: Buikgriep @Francoise en nog steeds niet fit. Aaahh had ik 2e kerstdag, van mijn zoon gekregen. Wat was ik beroerd eraan toe en hij ook . Ben jij als enige gevloerd of heeft de rest ook klachten ? Ik vond het zo zielig voor mijn zoon . Begreep echt niets van steeds dat braken , ocharme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Och, beterschap @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 7 uur geleden zei Donder: Eigenlijk is het nuchter blijven heel makkelijk, omdat ik de keuze heb gemaakt om er vol voor te gaan. Ik weet waar ik het voor doe. Willen is kunnen idd. Klinkt als een korfbalvereniging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Droge afmelding dagpact rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Wat goed donder! Bijna te laat en meteen droge afmelding DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Yvonne Pats Toos Pytje Spirit Mariann rapilos en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden