Yvonne Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Goedemorgen frummers, Donker en koud, maar wel droog. En hier gewoon de cv, alleen in de woonkamer en keuken. Automatisch een pietsie in de badkamer want de vloerverwarming is daarnaar doorgetrokken. We hebben een gashaardje bij de schouw, die doen we heel af en toe even aan voor de sfeervlammetjes en dan is het in een mum van tijd echt warm. Ik wil geen pellets en zeker geen hout. Hier in de buurt is 1 huishouden dat met regelmaat hout of pellets stookte in het najaar, het slaat op je luchtwegen. Ook als het windstil is stookten ze, awel, een lekker fris geurend bed induiken 's avonds is er niet bij, alles riekt naar brand dan... Boven is het koud, als ik daar moet zitten werken af en toe dan doe ik even een ventilatorkacheltje aan.. En ja, vocht moeten we vermijden... Ik vraag me af hoe mensen die nu met een petroleumkacheltje werken het vocht vermijden.... Oh ja, bakje even nu. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 2 minuten geleden zei bumperjim: Hier doen ze dat gewoon, alleen in Parijs is het verboden. Dan kan je ook meteen een wasdroger kopen want de was buiten laten is dan geen optie. Of je moet al van verbrande eikenlucht houden. Ik heb het verder wel redelijk geisoleerd ook, allemaal zelf moeten doen. Vorig weekend de warmwaterboiler helemaal rondom geisoleerd met steenwol. Als je daar je hand achter steekt is het hardstikke warm. Allemaal warmte die we vroeger kwijtraakten. Little by little... Het mag hier ook nog wel, maar de stookschaamte rukt op. Ik steek mijn kop nog in het zand, het past zo goed bij het idee van zelfvoorzienend zijn, net als die halve meter moestuin die we hebben in de achtertuin. Misschien moeten we maar echt buiten gaan wonen. Maar ja, dan heb ik geen filmhuis op een uur lopen. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Zojuist zei ikkanhet: Nog hoodies bijbesteld zelfs Oh hemel ikkanhet, hahahah, vreselijk...... Ik ben zo blij dat wij de Sinterklaas achter de rug hebben, moet er niet aan denken dat we dat ook weer met de kerst zouden gaan doen... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Juist leuk @Yvonnewordt nieuwe rage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Oh ja precies @Yvonne, sorry... In de zomer moet je me horen klagen als de buren aan het BBQ-en zijn met hun hompen vlees... Het ding zal er uit moeten, maar we zijn er nog niet aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 (bewerkt) Voor mijn moeder, zoon, dochter en buren iets leuks voor op de tafel. 13 december 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Ja ik weet inmiddels niet meer hoe ze kleiner moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Hahahaha ikkanhet..... En om kleiner te makken gewoon dubbelklikken op de foto, dan wijst het zich vanzelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 11 minuten geleden zei Etty: Oh ja precies @Yvonne, sorry... In de zomer moet je me horen klagen als de buren aan het BBQ-en zijn met hun hompen vlees... Hihi... dat valt hier nog wel mee, heel af en toe barbeknoeit mijn buurman en dan inderdaad met gigalappen vlees... maar bij mijn vorige woonplaats hadden we buren die ongeveer dagelijks dat ding aanhadden, en was het niet de bbq dan wel een heksenketel, ook in de winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Danst rond op spotify ook manier om warm te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Danst rond op spotify ook manier om warm te worden. Helemaal goed, maar dat typt zo onhandig... ik hou het toch maar bij mijn hete kop thee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 13 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 5 minuten geleden zei ikkanhet: Danst rond op spotify ook manier om warm te worden. Ik wil een Infrarood bureau verwarming fiber plaat. Kan ik blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Ja, dat is ook een idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Goedemorgen allemaal Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Goedemorgen Fonny. En ik ga ervandoor... hoogste tijd Maak er een mooie dag van lui, hij komt niet meer terug... dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Hier of cv of airco of houtkachel aan, ligt eraan wat nodig is. DAGPACT: Fonny Yvonne ikkanhet mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Goedemorgen, tis hier goed toeven, 20 graden en een prachtige kerstboom Gisteren waren onze vrienden hier. Ze zijn uit elkaar, maar ze wonen bij elkaar. De vrouw wil terug naar hem waar ze 5 maanden geleden vertrokken is omdat ze het niet meer trok , of ze wil naar de trein . Ze blijft maar herhalen dat ze fout is geweest om te gaan. Hij heeft inmiddels andere vriendin en wil haar niet meer terug maar vind het zielig . Zij wil haar grote huis en camper en luxe leven weer terug . Heeft bord te koop uit de tuin gehaald. Zucht . Ik weet gewoon niet hoe hun te helpen maar ze zuigen alle energie weg op deze manier . Wat te doen . Hoe ben je goede vrienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 @Francoise, wat zou je zelf willen van vrienden als je in deze situatie zou zitten? Misschien is dat wel precies wat je kunt doen? Francoise en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 13 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 27 minuten geleden zei Francoise: De vrouw wil terug naar hem waar ze 5 maanden geleden vertrokken is omdat ze het niet meer trok , of ze wil naar de trein . Ik zou haar geen contact meer met haar willen hebben voordat ze professionele hulp ingeschakeld heeft. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Goedemorgen, zelfs de katten vragen om sokjes Maar ik drink vandaag niet. Dagpact Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Opgestaan plaats vergaan helaas als het om de camper en het luxe leventje gaat, hallo zeg Etty, Francoise en Spirit reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Ik zit regelmatig zo met twee koppels. Zo niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden