Prana Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 DAGPACT Genoeg Fonny Mariann Prana Goedemorgen allemaal. Dag 5 hier weer. En trek! Maar ik ga het niet doen. Ik ben afleiding aan het zoeken. Yoga, reiki, eten. Veel eten...Nou ja, dat moet dan maar even. Alles mag nu, alleen het drinken niet. En dat is ok, want ik wil dat niet. *praat zichzelf moed in* Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 DAGPACT Genoeg Fonny Mariann Prana Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 (bewerkt) - 4 december 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 (bewerkt) Beste mensen, Sinds de kleinkinderen van mijn beste vriendin wat groter zijn geworden doe ik niet meer aan Sinterklaas. Bij mijn verslavingsarts hangt een cartoon op zijn kamer. Daar heb ik een kleurenprintje van, die hangt op mijn wc. Ik woon in een dorp in de stad met wat single buurmannen, die ook wl een pilsje / kratje lusten. Daarnaast hebben ze een tweede verslaving. Voor hun heb ik nu een Sinterklaascadeautje bedacht: onderstaande cartoon ingelijst. Kleurenafdruk moet ik nog laten maken, lijstjes uit de kringloop heb ik al. Nu moet ik nog bedenken hoe ik die lijstjes door hun brievenbus kan gooien, zonder dat het glas breekt. 4 december 2022 bewerkt door Roberto Mariann reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 Rot voor je @Spirit maar cijfer je je zelf ook niet teveel weg voor je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 25 minuten geleden zei niks: Rot voor je @Spirit maar cijfer je je zelf ook niet teveel weg voor je zoon? Ik gaf vroeger ook alles en iedereen de schuld, maar het lag toch echt aan mijzelf. Senna34 en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 (bewerkt) - 4 december 2022 bewerkt door Spirit Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 3 minuten geleden zei Donder: Ik gaf vroeger ook alles en iedereen de schuld, maar het lag toch echt aan mijzelf. Wat bedoel je hier nu weer mee @Donder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 11 minuten geleden zei Spirit: Wat bedoel je hier nu weer mee @Donder? Dat er wel heel erg vaak iets is/gebeurt wat jou niet zint. Is dat steeds toeval? Blijkbaar is er in het gezin van jouw zoon onenigheid over jouw aanwezigheid bij feestelijke aangelegenheden. Praat daar eens over op een rustig moment. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 Ach @Donder,je slaat de plank, zoals gewoonlijk weer helemaal mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 Maar ik haal alles weer weg nu.Weer genoeg privacy gedeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 (bewerkt) - 4 december 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 Nog even afwachtend op de dooddoeners van @Senna33, Daarom dus, deel ik helemaal niets meer hier. Voel me al niet fijn dit weekend en probeer dit hier te delen en waarom dit zo is. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 4 minuten geleden zei Spirit: Nog even afwachtend op de dooddoeners van @Senna33, Daarom dus, deel ik helemaal niets meer hier. Voel me al niet fijn dit weekend en probeer dit hier te delen en waarom dit zo is. Hahaha, en dan @Senna34 uitdagen! Owh, wat ben je weer zielig! Als je maar aandacht krijgt. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 (bewerkt) 39 minuten geleden zei Spirit: Maar ik haal alles weer weg nu.Weer genoeg privacy gedeeld. @Spirit, ik heb hier zolangzamerhand een gruwelijke hekel aan gekregen op dit forum. Eerst persoonlijke informatie delen die door iedereen serieus genomen wordt. En vervolgens alles weer verwijderen, zonder mensen een kans en tijd te geven om te reageren. Vr m zn dt bldzgrs d ht bld ndr j ngls wghln. 4 december 2022 bewerkt door Roberto Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 19 minuten geleden zei Donder: Hahaha, en dan @Senna34 uitdagen! Owh, wat ben je weer zielig! Als je maar aandacht krijgt. Bedankt ook weer voor het citeren. Daarna ook weer duidelijk haar naam taggen. Wie is hier nu zielig? Ben allang klaar met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 1 uur geleden zei Spirit: Bovendien valt het ook niet allemaal mee, als je al een kind hebt met autisme en wie weet wat er nog meer tevoorschijn komt bij dat kind, want dat zijn ze nog druk aan het onderzoeken. Er kan zomaar veel meer aan de hand zijn, dan alleen maar dat. Mezelf wegcijferen is het niet zo zeer, maar ik wil mezelf ook niet opdringen, zoals die schoonouders dus wel doen.Die creëren situaties, waarbij ze bijna verplicht zijn, om op in te gaan, zo ook gisteren. Dat is sluw en zo zit ik niet in elkaar. Ze haalt dingen weg, maar bovenstaande voegt ze dan weer toe. Zo wordt het een rommeltje natuurlijk. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 4 minuten geleden zei Donder: Zo wordt het een rommeltje natuurlijk. Heeft u wel recht van spreken meneer @Donder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 Bedankt ook weer om dit persoonlijke verhaal te citeren @Donder. Het was de bedoeling om dit tijdelijk te delen vanwege de privacy. Het is nogal zeer persoonlijk. Mijn verzoek is ook om dit weg te halen. Je bent, zoals gewoonlijk, weer niet fijn bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Spirit: Het was de bedoeling om dit tijdelijk te delen vanwege de privacy. Hoelang is voor jouw tijdelijk? En kun je mijn reacties en van Donder ook accepteren en begrijpen? 4 december 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 1 minuut geleden zei Roberto: Hoelang is voor jouw tijdelijk? Paar uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 6 minuten geleden zei Spirit: Bedankt ook weer om dit persoonlijke verhaal te citeren @Donder. Het was de bedoeling om dit tijdelijk te delen vanwege de privacy. Het is nogal zeer persoonlijk. Mijn verzoek is ook om dit weg te halen. Je bent, zoals gewoonlijk, weer niet fijn bezig. Jouw teksten staan er ook nog, dus wat is het probleem? Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 En @Spirit, nog een tip: Als je van je af wilt schrijven en vervolgens dat weer wilt verwijderen doe dat dan op jouw eigen draadje onder Wie is wie. En niet hier op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 14 minuten geleden zei Roberto: Heeft u wel recht van spreken meneer @Donder? Geen idee, merk ik morgen wel weer als de moderator langs geweest is. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2022 Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 (bewerkt) . 4 december 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden