Yvonne Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Dat hoesten had ik ook toen ik stopte Quinn, erger dan ooit tevoren. Maar het gaat over. Top dat je stopt, volhouden hoor, het is het waard. Jij hebt jouw eerste volle droge dag er weer opzitten Remi, respect, en goed dat je overmorgen aan de slag gaat... Trusten luitjes, ik duik mijn bed in... Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Voor Niks en Artax (en wie maar trek heeft, er is genoeg).... Trusten luitjes, ik duik nu echt... chrisjelief, Artax, niks en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Wat ben je toch een lieverd! Slaap lekker @Yvonneen iedereen. Ga er ook in, morgen werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Ik zit als een klein kind te wachten op het jaarpact..ik word morgen 2 rapilos, lady jane, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Hartig voor wie hartig wil Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Ik duik er ook in voor ik de frituur ook nog aan zet. Lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 O, ik moet eerst al dat lekkers nog opeten . Droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Aaaaaaahhhhh @Quinn twee dagen al! Zo knap!! Houd vol. Gewoon volhouden. Stoppen met roken is het allerlastigste geweest dat ik ooit deed. Het kan. ‘Gewoon’ volhouden… @niks ik heb je gelezen. @Remi1het lijkt brandstof denk ik. Op dat moment lijkt het zo. Maar het werkt anders he….? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Ik had vandaag een ouderwetse rotdag. Bah. Morgen weer een andere! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 57 minuten geleden zei Artax: Ik zit als een klein kind te wachten op het jaarpact..ik word morgen 2 Echt super, ik baal ervan dat ik de twee dagen niet eens haal. Ieder z'n eigen tempo. Gefeliciteerd alvast, ooit hoop ik ook zover te komen Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Niet zeiken, gewoon doen. dezeikert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden