Spirit Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Ik mis @Renee80al een poosje. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 5 uur geleden zei chrisjelief: Van binnen nog droog maar durf me nog niet op het dagpact te zetten, daar is de dag me tot nu toe iets te chaotisch voor. Een goede reden om juist een pact te sluiten. Maar is het goed gegaan vandaag tot dusver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Een grote instuif van kinderen hier de hele middag. Leuk om die zien hoe zij de hele dag maar door dartelen van plein naar huis en terug. Nu maar eens een potje koken. Gebakken aardappelen, witte bonen in tomatensaus en worst. Even inspiratieloos als mijn eigen dag is verlopen. Maar wel lekker voedzaam. Hort sik. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Ik hou het ook simpel vandaag, gestoofde prei met een bal gehakt. Inderdaad @Renee80al een poosje niet gezien. Gaat het goed met je, Renee? Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Inie niet helemaal fit, dus oma hier geweest. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Wat lief @niks, zo te zien heeft ze het leuk gehad met oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Mooie teringzooi hier. Terugkerende ruzies tussen vrouw en opstandige puberzoon. Papa boel sussen. Zoon van de weeromstuit fysiek misselijk en hele slaapkamer onder gekotst. Vrouw in stress en janken en met zijn allen op blote voeten nu door het braaksel aan het drentelen. Als het niet zo stonk had het nog wat komisch gehad. Spirit en chrisjelief reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Oh neeeee @Oskarwat een toestand. Moet hier toch wel een beetje om lachen hoe je het beschrijft. Herkenbare taferelen hopelijk is de vloer inmiddels weer schoon. Sterkte ermee Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Leuk hè die puberjaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Dag lieve mensen, slaap lekker. Sterkte @Oskar Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 8 uur geleden zei Rosee: Leuk hè die puberjaren En toch vind ik pubers eigenlijk heel erg leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 (bewerkt) Je houdt er mooie anekdotes aan over Geniet er nog maar van 18 november 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 14 uur geleden zei Oskar: Een goede reden om juist een pact te sluiten. Maar is het goed gegaan vandaag tot dusver? Ging goed tot de avond, het is wel een heel geworstel maar het is 100% de moeite waard. Vandaag weer lekker niks! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Hoi @Spirit en @Toos en Forummers! Alles goed hier, ben ook weer beginnen schrijven in mijn papieren dagboek en dan schiet het forum er soms over als ik ook nog iets van werk gedaan wil krijgen Maar safe en sound, thanks for asking Ik lees binnenkort eens bij... chrisjelief en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden